Milionar în rate


Tot mă invită o reclamă prin autobuz, pe care o aud de cel puţin câteva ori pe zi, să devin milionar. Şi cum? Faţă în faţă cu Virgil Ianţu, de miercuri până vineri, de la 20 la 21.

Dacă m-ar auzi ăla din monitor i-aş zice: măi prietene, mie nu-mi trebuie aşa ceva. Nu vreau să fiu milionar. În niciun caz, de miercuri până vineri. Adică din trei zile, două sunt de post. Dacă vreau să profit şi eu se statutul de milionar şi ies la un restaurant mai spălat, ce să mănânc mai cu fiţe de milionar, ruccola? Mai bine nu.

Şi cum faţă în faţă cu Ianţu? Asta e tare! Păi chiar nu pot să fiu milionar şi fără să fie nea’ Virgil cu mine? Dar ultima le întrece pe toate! Doar o oră pe zi??? Şi în rest ce fac, tot să muncesc? Păi cum vine asta? Mă duc la servici – schimbul doi, de la 20 la 21 sunt milionar, nu fac nimic, că-mi permit, şi după ce trece ora fatidică mă pune şeful la muncă dublu, că am avut figuri în cap în acea oră!

Mai bine sărac şi cinstit, cum zicea Bunicuţa nea’ Nelu.

2 gânduri despre „Milionar în rate

  1. Cum? Tu nu vrei sa fii milionar? Da’ parca suna mai bine miliardar. Dadea senzatia de mai mult. Daca-s baba…nici acu’ nu m-am obisnuit cu noua numerotare a banilor, care e cam veche.

Tu ce părere ai?

