Doar cu cine simte la fel


Constat că fetele de la Căsuţa cu Nuci sunt puse pe scris articole despre viaţa de cuplu şi tot ce ţine de traiul în doi. M-am gândit că aş avea şi eu ceva de spus pe tema asta.

Pentru fete sau băieţi, acelaşi sfat. Nu staţi cu cine nu vă place, cu cine nu simte la fel! E adevărat, orbit de sentimente, omul e tentat să nu renunţe aşa uşor, şi încearcă, tot încearcă… Dar nu are sens. E foarte greu să schimbi oamenii, aşa că e de preferat să nu îţi iroseşti energia încercând. De regulă, relaţii incompatibile în care unuia îi pasă, iar celălalt stă cuplat doar până găseşte ceva mai bun apar la adolescenţă sau când cel insistent are o experienţă de cuplu mult mai mică.

N-are sens, aşadar. Ştiu că nu e uşor, dar cui i-a fost uşor la început? E mai bine însă să renunţi la cineva căruia nu-i pasă prea mult de tine, pentru că n-are rost să te amăgeşti. Mai devreme sau mai târziu relaţia tot se va sfârşi, după principiul zicalei „boală lungă, moarte sigură”. Cu timpul cel care îşi doreşte o relaţie cu sentimente reciproce îşi va găsi perechea potrivită, pentru că, nu-i aşa, orice sac îşi are peticul (azi sunt plin de proverbe) 🙂

Nu mai spun de faptul că cel indiferent dintr-o astfel de relaţie poate uşor să-i înşele încrederea celui naiv, profitând de încrederea lui oarbă. Cu cât cel ce nu observă incompatibilitatea şi trage de relaţie ca de câine mort va persista să creadă în sentimentele celuilalt, cu atât va fi mai crunt dezamăgit la sfârşit. Mai bine mai târziu, deci, dar cu omul dorit. Cuvântul cheie e „răbdare”. După răbdare vine şi răsplata, adică persoana mult visată. Important e să-ţi doreşti cu adevărat.

4 gânduri despre „Doar cu cine simte la fel

  1. As putea sa povestesc multe pe tema asta, din experienta. Am fost in ambele tabere, si am suferit atat de mult, incat uneori ma indoiesc de capacitatile mele cognitive din perioada respectiva.
    Insa … acum pot sa confirm, cu mana pe inima, ca dupa rabdare vine si rasplata. Sau, cum imi place mie sa spun (ca e dintr-un film): „good things come to those who wait”. 🙂

    • Pai atunci inseamna c-am avut dreptate in articol, nu? 😛
      Si eu tot din experienta am scris, ca nu scriu niciodata ce aud de la altii, iar daca o fac totusi, mentionez asta.
      Iti doresc atunci sa ai rabdare, si va veni si ziua cand nu vei mai fi trista 🙂

      • Ai avut dreptate; n-am spus explicit pentru ca am crezut ca se subintelege. Si sunt in asentiment cu tine: nici eu nu vorbesc din carti, doar din experienta.
        Cu rabdarea nu stau prea bine, dar acum nu sunt trista. Expresia respectiva i-o ziceam ursului, ca ma bucur ca am avut drepate, ca sunt fericita cu el (cel putin momentan; vom vedea ce urmeaza).

Tu ce părere ai?

