Obiceiuri proaste


Azi vă vreau sinceri. Ştiu, nu-i un subiect care să îndemne la sinceritate totală, dar încerc şi eu…

Aşadar: ce obiceiuri proaste aveţi? Vă scobiţi în nas? Sunteţi prea „productivi” după ce mâncaţi fasole? La fel, după ce beţi bere? Vă scărpinaţi fără jenă în locuri intime, în public? Înjuraţi cu uşurinţă?

Or mai fi şi alte exemple, dar astea îmi vin acum în minte. Bineînţeles că le am şi eu pe ale mele, şi nu sunt puţine. Le voi dezvălui, la rândul meu, dar vă aştept pe voi întâi!

20 de gânduri despre „Obiceiuri proaste

  1. Injur,ca sunt santierist.Ma scobesc in nas,ca stau mult in trafic.imi dau cu parerea,ca sunt roman.Beau bere,ca nu am voie.Am vicii,ca sa simt ca traiesc cum vreau eu.

  2. Dat fiind ca doamnele nu au niciodata obiceiuri din cele mentionate de tine, pot sa iti spun ca lucrul care ma enerveaza cel mai tare la mine (si mai rau pe cei din jur) este ca sunt extrem de tipicara. Si asta ma oboseste teribil 😀

    • Sunt de acord cu tine, dar chiar si doamnele mai au cate un obiceiut prostut (chiar daca nu in public); iti mai vine sa baga mana in nasuc, sau poate iti vine Pepsi inapoi…
      E foarte bine ca esti tipicara. E o mare calitate, in lumea asta de superficiali.

  3. Neeee! Obiceiuri proaste? N-am! Nici măcar unul! Mai ales din cele de mai sus. Doar sunt un gentleman, ce pana mea?
    Am doar un singur defect: mint cu neruşinare, da’ tu ai întrebat de obiceiuri proaste, aşa că nu se pune 😀

  4. Sunt in general cam pe aceeasi lungima de unda cu „fane”, (desi eu nu sunt santierist ci voyeur de santiere), plus ca nu prea indraznesc sa injur, ceea ce NU este prea sanatos, si va trebui sa invat sa o fac mai des, poate chiar prin a petrece mai mult timp cu diversi santieristi…desi poate ca ar trebui sa ma invat minte deoarece pana acum mie personal santieristii mi-au creat mai multe probleme decat soferii.

  5. Sunt santierista cel putin in acte, deci injur ca un marinar. 😀
    Imi musc buzele, cateoadata pana la sange; arat ingrozitor cand fac asta, pentru ca imi trag buzele intr-o parte sau in alta si trag cu dintii de parca mor de foame.
    Beau bere ca un camionagiu (mic) in ciuda faptului ca „o lady” cica ar trebui sa-i dea cu bauturi fine; nu-i cazul. 🙂
    Si cel mai prost obicei este ca ii chinui pe altii atunci cand ma plictisesc, adica devin samanta de scandal in lipsa de ocupatie.

  6. Fumez . Cica e un obicei prost!
    Merg repede ! Mi s-a reprosat de multe ori ca sunt prea grabit !
    Uit sa-mi iau vitaminele, mineralele, omega 3 … si lecitina,! 😀
    Cand ma intorc foarte tarziu acasa si sunt frant de oboseala, adorm fara sa mananc,ma trezesc si mananc noaptea .!…..

  7. Daca mergi repede, arzi calorii. Asta e bine. Numai sa nu fii repezit in executii. Cu tigarile… poate la mai raresti 🙂
    Asta cu mancatul noaptea nu e bine, dar daca faci sport… se duc ele chilele 🙂

  8. Pingback: Ardei iute, boia şi usturime « Blogul lui Loopoo

Tu ce părere ai?

