Ce ne place


Dacă tot m-a rugat Andreea Iulia Toma, ce să fac, pot eu s-o refuz?

Sigur că nu. Aşa că vă întreb azi despre ce vă place să faceţi, despre obiceiurile voastre bune. Bune în accepţiunea voastră că poate, cine ştie, pentru alţii or fi vicii sau obiceiuri urâte ori nesănătoase. Băgaţi despre: fumat, şpriţ, bere, dormit excesiv, mâncat câte ceva bun, mă rog, voi ştiţi. Numai să scrieţi!

8 gânduri despre „Ce ne place

  1. Imi place foarte mult sa urc pe munte. Nimic nu se compara cu o drumetie pana la Omu sau la Crucea Eroilor. Traseele sunt grele, dureaza si pana la 12 ore, dar se merita. Aer curat, miscare si o gasca de nadejde alaturi 🙂

  2. Pfff, sunt multe de zis. O bautura rece vara, si un vin fiert iarna. Ghetutele tip UGG. Imi place sa stau la soare ; sa ma bat cu zapada. Imi place blog-uiala. Ador sa fiu gadilita in talpi si mangaiata. Ma incanta sa-mi fac si sa mi se faca mofturi marunte. 😀
    Si … cred ca nu mai e nici un secret ca activitatea mea preferata este somnul.

    • Cu somnicul si eu stau bine 🙂 , berea sau un sprit rece vara, tuica fiarta iarna :P, imi place sa rad, sa mai trag cate o barfa, imi place mult sa vorbesc despre orice. Sa mai si gatesc cate ceva (si va arat si voua 😛 ) , ce sa fac, tot Gemeni 🙂

Tu ce părere ai?

