Clienţii vechi şi noi


Acu’ vreo săptămână jumate m-am hotărât să sun la oamenii de la onor firma de cablu şi alte sârme UPC, pentru că au o ofertă pe care mi-o doream şi eu. Mi se părea cinstit să-mi dea şi mie posturi teve mai multe, internet de viteză mai mare, şi pachetul haşbeo macspac.

Dar, sorpraiz! Nu sunt eligibil pentru că… am deja teveu digital si internet, plus telefon. Deci nu merit nimic în plus după cinci anişori de contract bătuţi pe muchie. Aşa mi-a transmis un fătălău – telefonist de la ei. Nu-i nimic, lupuşoru’ insistă. Peste vro’ oră, sun iar, şi-mi răspunde o duduie – voce blondă. Tot femeile sunt mai deştepte. Asta nu m-a luat cu NU din start, ci a încercat să-şi vândă marfa. M-a întrebat cam ce vreau, i-am spus, şi până la urmă a rămas că ea nu poate să facă nimic, dar că înaintează o cerere către conducere cum ca subsemnatul doreşte cutare servicii, etîcî. Urmîând ca în cinci zilişoare lucrătoare să mă sune cineva să-mi zică ori căcă, ori căcă.

Mult visata zi a sosit! Azi mă sună o duduie (de ce am impresia că tot aia de prima dată?) să mă aburească one more time, normal. Că cam ce vreau eu face cam 140 şi ceva de lei, asta însemnând cu vreo 30 şi ceva de lei mai mult decât plătesc acum! I-am spus că în niciun caz nu voi plăti mai mult decât acuma. Şi am întrebat-o ce să fac pentru a beneficia şi eu de oferta lor pentru noii clienţi, să reziliez contractul şi să vin după aceea virgin şi neînceput in reţeaua upece? E mai important pentru ei un client nou, decât unul vechi care a cotizat ceva timp de 5 ani? Am încheiat spunând că dacă se răzgândesc, ştiu unde să mă caute, dar să se grăbească pentru că s-ar putea să mă răzgândesc eu, şi să plec la altă firmă de unde să iau internet.

Nu trec zece minute şi mă sună iar duduiţa. Că face o excepţie în cazul meu, şi că îmi oferă pachetul mult visat! Extraordinar! Ce înseamnă frica de a-ţi pierde clienţii! Numai să rosteşti cuvinţelele magice „mă mut la altă reţea” şi să vezi cum se rezolvă. Aşa vă sfătuiesc pe toţi. Negociaţi la sânge, pentru că aveţi de unde alege, iar banii voştri îi puteţi da unde vă convine mai mult.

5 gânduri despre „Clienţii vechi şi noi

  1. Da, mi-a imbunatatit si mie pachetul, dar la un pret mai mare decat cel pt noii clienti. Chestia asta cu ofertele pt noii clienti de care cei vechi n-au sanse sa se bucure am intalnit-o si la alte companii si nu le inteleg rationamentul. Fidelitatea e fix-pix, nu? La mine a negociat sotul si nu prea. Noi nu aveam tel si l-am pus de vreo luna, plus alte progr si viteza mai mare. Si costa 93 de lei, cu al doilea receiver cu tot. pt noii abonati,o oferta asemanatoare, minus cateva progr si viteza mult mai nmare la net e vreo 60 lei sau pe-acolo. Ciudat e ca a scazut chiria pt al doilea stb de-ala 6 lei in loc de 17.

    • Tot la upece? Daca nu mai esti in perioada obligatorie, da-te la ei, ameninta-i cu plecatul. Sa vezi ce isi revin. Oricum, eu choar voiam sa plec. Ramaneam cu teveul, ca e cel mai bun, si ma duceam la erdees pt net si telefon, si gata. Noroc ca si-au revenit 🙂

  2. Eu am patit asa la Vodafone, dar aia se lasau mai greu induplecati, si oricum daca imi dadeau luna de pe cer, tot intentionam sa-mi portez numarul. Dar am recunoscut, chiar duduii care ma behaia la ureche cu oferte, ca semnalul e super si n-am avut nici un fel de probleme (insa sunt cam zgarciti cu minutele). 🙂
    Nu prea stiu sa ma targuiesc, asa ca probabil as fi renuntat in locul tau.

    • Mi-am propus (si aici si blogul are un mare merit, mai ales Mircea) sa fac orice sa obtin ceea ce imi propun. Asta cu cablul e doar o chestie mica, dar conteaza si ea. La Vodafone vreau si eu sa sun sa-mi mai dea si mie ceva minute nationale, niste sms-uri, ca n-am de niciunele, dar mai stau un pic ca sa am banuti sa-mi iau si telefon la oferta.

Tu ce părere ai?

