Eşti tare, Mircea!


De vreo câteva zile la cele mai căutate etichete cu care se ajunge la mine pe blog apar şi căutările „mircea vladut opinii” sau „mircea vladut blog”. Adică lumea caută blogul lui Mircea Vlăduţ, şi îl găseşte inclusiv prin intermediul meu. Nu pot decât să mă bucur că sunt prieten, fie şi prin intermediul blogosferei, cu un asemenea om.

6 gânduri despre „Eşti tare, Mircea!

  1. Pingback: Vineri, bloguri « Călătorind pe pălărie

  2. In cazul acesta aveti amandoi de castigat. E bine. 🙂
    La mine pe blog ajung toti fanii seriei ‘amurg’ si nu cred ca pleaca prea fericiti 😆

  3. Vaaai, ce magulit ma simt!! 🙂
    Dar pentru mine nu conteaza prea mult numarul celor care citesc, ci calitatea lor. Succesul acesta de care crezi ca ma bucur e doar relativ, caci vreo doi cunoscuti de-ai mei (printre care si fratele meu mai mic si mai destept) nu au blog, deci cand vor sa vada ce-am mai facut cauta pe Google dupa numele meu.

Tu ce părere ai?

