Bădiţă şi Bomboniciu, anarhiştii de serviciu


Cum se găsiră ei, sireacii, tovarăşi de suferinţă! Mircică Badea şi proaspătul uns (în funcţie, ce credeaţi) preşedinte PSD Giurgiu, Bombonel Năstase, îndeamnă în cor, pe voci separate ce-i drept, la boicotarea Recensământului. Mircică Badea, din principiu e împotrivă, că aşa e el învăţat de dom’ profesor Voiculescu să fie pe invers. Adi Năstase, e pe invers (adică de stânga, iar v-aţi gândit la prostii) din principiu şi avertizează că identităţile noastre pot fi furate.

Acuma, nici mie nu-mi convine să răspund la tot felul de întrebări tembele şi, sincer, consider că-mi cam pierd timpul. Dar atâta timp cât suntem atenţionaţi că pe baza Referendumului şi a statisticilor ce decurg de aici se întocmesc tot felul de chestii, n-am de ce să mă opun. În ce-l priveşte pe Mircea Badea, rămâne acelaşi câine idiot gata să pupe ce are stăpînul mai de preţ, şi nu se lasă de pupinpulism nici mort, iar Adrian Năstase nu face altceva decât jocul partidului din care face parte, adică se oftică pentru că onor PSD n-a organizat acest Referendum. CNP-urile noastre, e la mintea găinii, nici măcar a cocoşului, că se află oricum în bazele de date ale statului, şi deci n-avem de ce să ne împotrivim.

2 gânduri despre „Bădiţă şi Bomboniciu, anarhiştii de serviciu

  1. Pai sincer, la faza cu CNP-urile, chiar mi se pare stupida :)) in sensul ca toata lumea zice ca e secret, dar cand iei bonurile de masa si le completezi ? Stupid nu ? :)) Legat de Mirciulica Badea, un papagal jegos umflat in pene care la un moment dat se va sparge. Bun articol !

    • Chiar, la treaba cu bonurile nu ma gandisem! De fapt, asa mi l-am si invatat.
      Multumesc pentru apreciere 🙂

Tu ce părere ai?

