Am fost numărat!


Am scăpat şi de recensământoreală. În seara asta s-a produs inevitabilul. N-am mai scăpat, şi am fost număraţi. Am fost trecut ca „capul la familie”, am dat cu subsemnatul şi mi-am dat şi CNP-ul, cu menţiunea că dacă se revine asupra deciziei, iar codul numeric personal nu mai e obligatoriu, donşoara recenzuristă să vină şi să-l şteargă în faţa mea 😛 . Pe la voi cam cum a fost?, că din ce ştiu numai la Andreea Toma s-a procedat la numărătoare.

12 gânduri despre „Am fost numărat!

  1. Mie mi s-a parut ceva lipsit de importanta. S-a intamplat duminica, cand m-am intors de la Bz. Am fost cat se poate de cooperant.

      • Daca n-am facut nazuri a fost pentru ca nu am cum sa ma impotrivesc. Insa oricum nu sunt de acord cu ideea aceasta. Nu inteleg de ce nu au CNP-urile noastre de la Politie (Evidenta populatiei), situatia locuintelor de la Primarie, starea de sanatate de la medicii de familie… Cred ca era mai ieftin sa ia pur si simplu informatiile astea din locurile unde exista deja. Bani cheltuiti in numele cetateanului – deci oricum cred ca e ceva putred la mijloc.

      • Ceva putred e cu siguranta, de vreme ce s-au cheltuit 50 de milioane de euro, adica o cantitate insemnata dintr-o sarja FMI.

  2. nu cred ca e mare lucru.Facem noi caz,ca sa nu discutam despre Basecu,saracie,Rege…Da,m-au numarat,dar nu ma deranjeaza cu nimic.

    • Sigur ca nu-i mare lucru. Decat pentru Badea care se razvrateste si el la comanda Voiculescului, si pentru nastase, care se oftica ca n-a fost psd-ul la putere, desi la ultimul recensamant ei erau guvernanti. Si nu-mi aduc aminte de nicio zarva in ce priveste actiunea de atunci.

  3. Bine ca te-au numarat! Esti in carti 😀 Si pe mine m-au numarat, a fost o treaba normala, nimic marcant. Asa cum cred ca e normal sa fie. Doar ca unii sunt speriati de bombe si s-ar putea sa mai discumtam mult si bine despre recensamantul asta.

    • Totul e cu substrat electoral la noi. Se face circ pe o tema data, pentru ca poporul se uita mult la tv si pune botul. Daaa, acum se minte poporul cu televizorul muuult mai rau ca inainte!

  4. La tine-a fost o domnisoara…la mine-a fost un domnisor. A, si a mai venit ieri o data, ca ii trebuiaiu initialele tatilor nostri. Si i-am atras atentia ca la mine a omis unele intrebari. Si l-am pus sa completeze ce lipsea.

    • Sunt si ei zapaciti, saracii, ca la atatea persoane la cate se duc, trebuie sa nu uite sa completeze nimic, si mai gresesc si ei 🙂

Tu ce părere ai?

