Toamna


Azi m-am plimbat mult pe jos. Am avut şi cumpăraturi de făcut, dar vremea de afară era aşa calmă, de toamnă liniştită, că m-am decis să nu iau niciun autobuz.

Nu ştiu cât ce va mai ţine vremea frumoasă, dar am vrut să profit că încă e bine afară şi am îmbinat utilul cu plăcutul, sorbind din ochi şi culorile frunzelor căzute.

2 gânduri despre „Toamna

  1. Si mie-mi place sa mai fac o pauza de la toata agitatia si sa merg pe jos, lent, ca sa ma bucur de vremea buna. Din cand in cand ar trebui sa mai uitam de graba generala a societatii.

    • Pai exact graba asta ma ingrozeste, prea suntem iuti de picior, prea ne grabim sa ajungem nu stiu unde… Avem impresia ca timpul nu nea ajunge, iar cand ajungem acasa sau la destinatia dorita incepem instantaneu sa ne plictisim, si sa ne dorim sa plecam din nou undeva, cu aceeasi graba.

Tu ce părere ai?

