Şefii şefilor


Sau cum cei ce sunt pupaţi în cur pupă în cur la rândul lor. Iar cei de la baza piramidei ştiu bine asta. Îl pupă pe şefu’ la ochiul maro, ştiind că şi şefu’ la rându-i linge buci mai departe, astfel asigurându-le celor cel de mai jos continuitate.

Astfel spus, circuitul pupatului în cur trebuie să continue. Fără el, ce s-ar face milioanele de atârnători din lumea întreagă?

15 gânduri despre „Şefii şefilor

  1. Ce aveti, nene, impotriva practicilor sexuale consensuale intre adulti competenti, daca nu fac rau in mod direct cuiva, decat poate daca se uita cineva caruia nu-i place asa ceva din greseala pe gaura cheii si face atac de panica ? Daca insa cineva remarca sau chiar masoara in mod concret ca eficienta organizatiei respective este mai scazuta decat trebuie din cauza unor asemenea practici, sau daca se discrimineaza la locul de munca in mod clar si posibil de dovedit impotriva celor care nu doresc sa participe la chestiile astea…atunci, da, in mod etic-principial, poate ca ai baza de vreo contestatie.

    • Pai aia e, caci prin favorizarea unora se intampla sa-i defavorizeti pe altii. Eficienta are de pierdut, caci pupincurismul primeaza in fata calitatii muncii.

  2. As face o precizare. Daca sunt pe treapta cea mai de jos, nu prea am ce pierde. Daca, insa, am o functie, oricat ar fi ea de mare, tot voi avea un sef. Functia mea mare depinde de acel sef, deci pupatul e o obligatie de servici.

    • Nu stii cum e la mine la servici .Lucrurile sunt amestecate cu partea sindicala, si iese un cocteil de rahat din care doar ei, cei de la varf si puternic pupincurati ies bine.

  3. Dom’le, că există pupincurişti po’ să-nţeleg, da’ că există printre ei o grămadă care o fac din plăcere şi-o consideră sarcină de serviciu, asta nu mai înţeleg!
    De-aia-mi place mie să fiu propriul meu şef: să vreau să mă pup în cur şi tot n-aş putea!

    • N-ai idee cati sclavi de-ai sefului chiar cred in ce spun si incearca cu convingere sa te imbarlige ca au dreptate.

  4. @Vlad: esti, probabil printre putinii oameni pe care ii lasa mai rece BDSM-ul, (asta a propos de mirarea ta la cati multi chiar le place, si chiar daca nu e sarcina de serviciu). E OK, nu e anormal sa fii asa ! Dar chiar asa, m-ai facut curios, nici macar o catusa din cand in cand o data pe an, nu te-ar tenta ?

    • Aici e o discuţie prea lungă şi nu vreau să degenereze către o polemică total inutilă…. N-am neapărat o problemă cu şefii şi nici măcar cu cei care ling şi pupă cu nesaţ la ociu maro, da’ nu sunt nicidecum un fan nici al şefilor, nici al lingăilor… Un şef de manual ar trebui să-i determine pe subalterni să-l respecte făcându-şi treaba cât mai bine şi nicidecum prin argumente de ordin ierarhic… Poate meteahna mea de-a condamna lucurile lipsite de sens şi de-a nu accepta aitutdini absurde sau sarcini iraţionale mi-a adus multe neplăceri, da’ nu-mi permit să mă dezic de mine doar pentru că aşa mi-ar fi mai bine.
      Cât despre cătuşe…m-ar tenta, da’ noi avem doar saltea…poate când ne-om lua şi cadru la pat vom încerca şi treaba cu căţuşele, până atunci rămânem la bici şi câmaşă de forţă!
      Mă duc, mă cheamă şefa…

      • Ai vreun exemplu concret din istorie despre un astfel de sef ideal asa cum l-ai descris tu, „de manual”, sau macar poti confirma ca stii tu unul de vreunul personal pe care sa-l fi admirat sincer si i-ai pune poza in vreun manual, chiar daca e inca acum mai necunoscut la nivel istoric ? Ma gandesc, visator, (ca altceva tot nu am ce face la serviciul meu care functioneaza dupa principiul ca toti suntem sefi, deci avem inevitabil noroc de foarte mult timp liber), ca daca gasim un astfel de model de comportament de sef etic si profesionist optim, putem revolutiona stiinta mangementului birocratiilor, punand poza acelui sef ideal „de manual” pe peretii cat mai multori curenti sefi, incat sa aiba si ei de la cine sa ia exemplu si contra cui sa se masoare, (ca acum cred ca sunt inca nehotarati, asa ca breasla profesionala), care le-ar putea fi ideologia comuna, pe baza careia si-ar putea sa-si creeze un sindicat, (util ca principiu atat pentru ei cat si pentru societatea mai larga), asa cum merita toti oamenii muncii sa aiba, si asta nu e de ici de colo !

  5. P.S….sau, mai probabil, te abtii atat de tare sa nu-ti placa la serviciu, ca-ti scoti parleala acasa cu ajutorul partener(ului/ei)…

    Sorry, nu am vrut sa-ncasunez pe tine personal. Glumeam, asa mai generalizator, aiurea.

Tu ce părere ai?

