Stabilitate


Nu-mi plac schimbările. Sunt mai comod. Sau conservator. Nu sunt greu adaptabil, dar când vine vorba de o schimbare nu-mi convine. Prefer ca lucrurile care îmi plac să rămână aşa. Adică neschimbate. Se poate spune, deci că sunt fidel unor anumite stări ori ordini ale lucrurilor.

Deşi mă adaptez uşor, atunci când se schimbă ceva mi-e greu să mă re-adaptez. Aici chiar nu-mi place. De-aia nici nu fac eu însumi schimbări, ca să nu mi-o fac cu mâna mea. Prefer relaţiile de durată, stabile şi pentru toată viaţa, dacă se poate. La fel şi pentru oameni, dar şi pentru obiecte. Şi lucrurile de care te ataşezi ai vrea să aibă viaţă veşnică.

6 gânduri despre „Stabilitate

  1. Se spune ca gemenilor le plac schimbarile, insa trebuie sa recunosc ca eu sunt la fel ca tine: daca se intampla ceva, ma adaptez; daca nu, prefer sa las lucrurile sa curga de la sine, fara sa provoc eu rasturnari de situatie. 😀

Tu ce părere ai?

