Pontănacul


Victor Ponta vrea să-l izgonească pe Geoană . Nu mai poate de grija bucurosului prematur de acum aproape doi ani. Vrea să-l uşuie pe Mircică şi de la Senat, şi din partid. Însă de data asta e clar că găina a fost înaintea oului.

Nea’ Nelu şi Bombo i-au lăsat impresia puberului că îi sunt alături după care l-au lăsat ca la fotbal, în offside. Adică pe dinafară. Găina Ion Iliescu a născut puii vii Năstase şi Geoană, iar Năstase i-a fătat pe Ponta şi Corlăţean. Ponta e tot unul ieşit din multe ouă ale Bombo-ului, însă se pare că respectivul ou era cam clocit atunci când a eclozat. Prin urmare, deşi nu se credea a mai fi posibil, se pare că recordul de prostănăceală a fost bătut. Avem, aşadar, un nou prostănac. Pontănacul.

5 gânduri despre „Pontănacul

  1. Banala lupta pentru putere. Interesant e ca ei se gandesc deja la impartirea puterii pe care o vor castiga dupa alegeri.

  2. Mie nu-mi prea place sa ma laud…(aiurea !)…dar eu doresc sa precizez ca demult deja am remarcat public ca:
    1. Ponta e „periculos”
    2. a fost lasat, (posibil probabil chiar si manevrat/manipulat), in mod destul de expert de catre leadership-ul gandirii strategice al PSD sa se autodistruga singur in public..drept care eu personal mi-am dezvoltat un oarecare respect fata de expertiza acelui leadership care inca nu este recunoscuta public pe atat cat merita, si inca o data il rog personal pe dl. Marian Vanghelie sa se gandeasca bine inainte de a lua vreo decizie pripita de defectiune/defectare, desi e OK sa ia si pozitie de independent, dar numai dupa consultare prealabila atenta direct personal cu dl. Ion Ilescu…parerea mea de tip „sfat”, daca intereseaza cumva pe cineva, sincer si direct exprimata.

    • Am impresia ca si altii s-au gandit la expresia asta (fara a-i copia eu). Asa ca nu stiu daca sunt singurul ce s-a gandit la Pontanac.

Tu ce părere ai?

