Muşchiuleţ la tavă


Vă e foame, nu-i aşa? Dar poftă? Ce ziceţi de ceva bun?

Reţeta e foooarte simplă. Muşchiuleţul de porc se spală. se sărează, se piperează (după gust) şi se dă şi cu boia, tot după gust. Se împachetează cu bacon, adică se înveleşte în respectivul bacon. Se dă la cuptor circa o oră, cu folie de aluminiu deasupra. După o oră, se scoate folia şi se lasă să se rumenească. Ca garnitură, aplicăm cartofii ţărăneşti, fierţi şi traşi la tigaie cu unt. Poftă bună!

18 gânduri despre „Muşchiuleţ la tavă

  1. Cred ca poti impusca (la propriu) doi iepuri deodata: primul – cura de slabire, iar al doilea – postul Craciunului. 🙂

    • Eu tin post cu carne 🙂 Dar la cat mananc eu de putin, de se mira lumea cum de sunt asa gras… macar cand mananc carne sa fie ceva bun 😛

  2. Trebuia sa tai din muschiulet, bre, sa vedem o sectiune! 😀
    Eu as fi zvarlit niste ceapa intre cartofei… mmm… da’ ce bun cred ca a fost…

    • Pai l-am facut, am pozat, sii… m-am culcat, caci mi-era somn. Au mancat din el doar fetele cand au venit aseara pe la 9. Eu eram rupt, am avut doua nopti maro la servici.

  3. Io carne de porc nu mananc. Sunt mai pocaita de fel, sau mai bine spus de cand o ceafa mi-a revolutionat ficatul… Dar sa sti ca uite asa, d’anaibii o sa pun si eu poza cu puiul meu infipt in borcan care acum zace la cald in cuptor. Sa te inveti minte sa mai faci pofta la bietii cititori :)))))))

    • Sa stii ca nu faci rau, dar puiul din comert e al naibii de nociv. Dar muschiuletul n-are grasime, si in schumb e mult mai suculent decat muschiul, de exemplu. Basca faptul ca baconul i-a dat ceva grasime in plus. Dar am fost apreciat, sa stiti 🙂

  4. Eu asa ceva care sa arate asa de bine si sa fie precis asa de bun cum e aici nu am mai mancat din anul, cred, 2006. Efectiv nu stiu de ce soarta mea m-a dus catre locuri in care trebuie sa cheltui timp si efort considerabil ca sa obtii asa ceva de mancare.

  5. P.S. Stau si ma uit la pozele astea si chiar deliberez asupra dilemei daca, in alcatuirea listei de criterii de triaj cf. careia il voi alege pe viitorul meu partener de relatie dezirabil mai lunga si stabila in anul 2015, ar trebui sa includ si criteriul ca el sa fie indeajuns de instarit si de talentat incat sa aiba capacitatea de a cumpara aceste ingrediente macar o data la 2 saptamani si de a le si pregati ca sa arate asa de bine si apetisant, sau daca nu are el talentul asta, sa isi permita totusi sa contribuie la cel putin 1/2 din nota de plata de la un eventual restaurant de pe continent unde s-ar putea gasi asa ceva, ca in peninsula mea nu cred ca exista.

    • Voi credeti ca este etic sa includ acest criteriu, pe care il voi numi, pentru posteritate, „criteriul MT-loopoo „, (MT= muschiulet la tava), in viitoarea mea lista de criterii pt alesul unui partener de casatorie care sa aibe cat de cat sanse de succes deasupra mediei ?

      • :)) Aici nu ma bag, ca nu ma pricep, dar daca asta ar fi un criteriu eligibil, de ce nu?

    • Aici muschiuletul (cei doi) a costat cam 20 de lei, deci cam 5 euro. P-acolosa nu stiu daca gasesti, in primul rand, de pret n-am cum sa stiu. Dar pe la carciumi asa, mai continental-europene ca specific, sigur ai gasi. Buget sa fie 🙂

      • LOL ! In Norvegia de 5 Euro abia daca poti sa-ti cumperi o paine + un borcan de iaurt ! (De fapt cred ca astea doua impreuna sunt mai degraba 6 Euro decat 5 !)

      • Deci tot mai bine e p-acilea, pe la noi. Mai ales ca in nord si beutura-i tare scumpa, si asta chiar e grav.

  6. Arata bine, si sunt convinsa ca e si gustos, numai ca in loc de cartofi eu as fi optat pentru un sos cu ciupercute si smantana. E demential! 🙂

    • Pai sa stii ca nu e o idee rea deloc! Unde am citit prima oara reteta, autorul sugera, pe langa o garnitura din salata de castraaveti, si un sos de smantana cu hrean. Mi-a fost insa lene sa le prepar pe toate 🙂

Tu ce părere ai?

