Dacă vrei s-agăţi femeia, ia-i mobilă din IKEA!


Mă rog, cu mobila e mai dificil, că s-ar putea să nu-i nimereşti gustul. Dar ai putea s-o duci (pe femeie) la restaurantul din incinta magazinului. Acolo e de noi, românii! În seara asta, între 19 şi 21 ceafa de porc cu cartofi prăjiţi era doar 8 lei! Prăjituri bune, la preţ de cofetărie, 3,5 – 4 lei. Bericică ieftină la preţ de magazin. Dar ideea IKEA ce i se potriveşte românului cel mai bine e treaba cu umplutul paharelor fără număr.

Care aţi mai fost, ştiţi. Care nu, vă zice subsemnatul. Carevasăzică, când împingi tava îţi iei şi pahar pentru suc ori ceaşcă pentru cafea, Plăteşti o singură dată băutura respectivă, apoi dozatorul e după casă, în zona meselor. Îţi poţi umple paharul de câte ori pofteşti de la dozator cu suc, sau cu cafea de la esspresor. Şi asta legal, fără nicio restrişte. Doar să nu abuzezi de cafea, că te ia căpăţâna. Nasol e că paharele sunt cam mici. Românul e sportiv din naştere însă, şi face câte curse e nevoie, nu se supără.

O singură doleanţă aş avea: stimaţi angajaţi ai lui Ingvar Kamprad, puneţi, frate şi dozator de bere tot fără număr, vă rog io mult. Ştiţi ce v-ar aprecia lumea?

6 gânduri despre „Dacă vrei s-agăţi femeia, ia-i mobilă din IKEA!

  1. Eu am vazut un clip pe YouTube care iti semnala, ca baiat, posibilul pericol ca, daca iti arati preferinta pt. mobila IKEA fata de o fata, risti ca ea sa isi faca impresia gresita despre tine ca ai fi gay !

    • Pai si atunci care mobila e mai misto? P-acilea prin Bucuresti au venit hotii aia de austrieci de la Kika, foarte scumpi in mod nejustificat. Poate pentru ca romanul e snob, de-aia.

  2. Dom’le, calu’ de dat nu se caută la dinţi! 🙂
    N-am nicio intenţie de a-ţi sabota demersul cu berea la liber, da-ţi dai seama că s-ar transforma ikea în festival al berii, nu?

    • Pai imi dau seama ca n-ar mai face fata aia de la IKEA, c-ar veni toti drojdierii sa consume fara numar 🙂 Am stiut asta inca de cand am scris articolul, dar sper si eu ca se va realiza asta doar pentru oamenii cinstiti 🙂

  3. Eu sunt gay, si imi place si IKEA, dar parerea mea este ca NU exista nici o legatura de cauzalitate intre aceste 2 asertiuni, desi imi dau seama ca este posibil ca unii oameni, mai ales cei de tipul care nu cred ca coincidentele sunt, asa cum ar trebui sa fie prin definitie, total intamplatoare, sa nu fie de acord cu mine.

    KIKA mie nu mi-a placut niciodata, si mi s-a parut de calitate, atat ca design cat si ca functionalitate, total inferioara produselor IKEA.

    Exista unii designeri de mobilier care-mi plac la nivel de admirat in poze de revista, dar produsele lor sunt ff scumpe si stiu ca nu o sa-mi le pot permite eu, sau chiar daca mi le-as permite, as fi prea zgarcit sa dau banii aia pe o simpla mobila. Efectiv, pe mine interior design-ul ma lasa total rece, desi in general prefer sa fie simplu-minimalist ca design, si totodata clasic-traditional in legatura cu functionalitatea. Cred ca IKEA corespunde destul de bine acestor deziderate, desi uneori parca ma cam zgarie tendinta lor catre culoarea mereu parca bej sau maro sau cel mult portocaliu, (la mobile, ca la cearceafuri si alte accesorii sunt OK)…mi-as dori uneori alta paleta de culori de la ei, mai in stilul mai viu diversificat colorat, poate ca sa suplinesc prin mobila ce de obicei evit la haine…ca eu chiar port in general mai mult tonuri gri sau inchise, de gen maro sau oliv, si singura culoare pe care imi mai permit uneori variatii mai vii, mai intense este albastrul.

    • Mie maro-ul sau bej-ul mi se potrivesc la fix, caci imi plac culorile astea la nebunie. Chiar imi plac. IKEA imi place ca concept, sunt ok si ca design sunt nr. unu.

Tu ce părere ai?

