Toalişti din toate ţările, deşertaţi-vă!


Căci azi este Ziua Mondială a WC-ului! Ce bucurie! Şi câtă încântare pe capul bărbaţilor, mai ales! Ce sentiment poate fi mai frumos decât acela de a sărbători un obiect neînsufleţit, ce-i drept, dar care a oferit atâtea şi atâtea satisfacţii ce nu pot fi descrise în cuvinte!

De aceea, Asociaţia Bărbaţilor Pierzători De Jumătate de Oră Pe Zi La Toaletă Şi Care Nu Beau Decât Bere Acidulată preaslăvesc Ziua Mondială A Buddhei!

4 gânduri despre „Toalişti din toate ţările, deşertaţi-vă!

  1. Eu nu inteleg cum as putea sarbatori asta. Ori sa fac abuz, ori sa ma abtin! 🙂
    Ar mai fi o varianta neutra: sa fac o petrecere in WC cu multi invitati. Sau sa petrec intreaga zi pe buda. 🙂

    • Toate variantele tale sunt plauzibile, mai ales ca au unii niste bai muuult mai mari decat sufrageria mea, deci e perfect posibil sa organizezi o toilet-party.

  2. Chiar eram curios daca voi cititi cand petreceti vreme mai multa in baie ! Eu am avut obiceiul asta cand eram mai mic, cred ca mai ales intre 10 si 14 ani, pana la nivelul la care, uneori, tata o punea pe mama sa-mi bata in usa ca sa-mi atraga atentia ca poate mai au si altii nevoie de acel obiect de mobilier important din toate baile lumii ! Dupa aia, m-am luat cu altele, am inceput sa prefer sa citesc mai mult in pat, etc. Iar acum nu mai citesc aproape de loc nicaieri.

    Am aflat ca in America exista chiar si o carte de tip almanah dedicata lecturilor in baie, care apare ca o serie in editie noua cu informatii noi in fiecare an, sub egida Institutului Cititorului din Baie, Uncle John’s Bathroom Reader !

    • Pai am scris mai demult un articol despre cititul pe wc, apanaj exclusiv barbatesc, dar nu mai stiu cum se numea, mai pe la inceputul anului e scris.

Tu ce părere ai?

