Optzeştrei


Mă provoacă distinsa colegă Andreea Toma să scriu cu degeţelele mele ce se poate cumpăra cu 83 de lei.

Păi, ia să vedem:

-vreo opt şaorme medii, cu de toate;

-o cămaşă de la Benetton, când sunt reduceri;

-vreo cinşpe litri de benzină;

-abonament RATB pe o lună jumate, şi mai rămân 8 lei, de două beri;

-o ieşire la pizza, dar aşa, fără multă bere la extraopţiuni – pentru două persoane

-bănuţi de buzunar pentru 3-4 zile, dacă sunt chibzuit şi îmi iau mâncare la sufertaş pentru la servici;

-apă plată bea nevastă-mea, deci nu ştiu cât costă, dar de-aia gazoasă e 89 de bani sticla de 2L la Lidl, deci… /¤/(##=)/¤&/(=# … deci: cam 93 de sticle.

Mulţumită de răspuns, bre?

9 gânduri despre „Optzeştrei

  1. Eu am raspuns in mod ff interesant, ba chiar, in mod oarecum necaracteristic mie, destul de ordonat si concis, direct pe blogul Andreei Iulia Toma, re. ce as putea eu face cu echivalentul real al 149 coroane norvegiene, deci nu pot decat sa recomand: dati click din nou pe blogul AIT, daca sunteti curiosi, cum ar fi si normal sa fiti, in legatura cu asta !

    • P.S. Cine e si mai curios in legatura cu anumite parti ale programului meu obisnuit zilnic din Norvegia, poate da click si pe blogul Ioanei, unde ea, intr-un post relativ recent, descrie programul unui roman de la 1989 incoace in mod f ordonat si chiar posibil credibil.

Tu ce părere ai?

