Moş Ignat mai decalat


Azi în ziua de Ignat
Pe Ghiţă l-a asanat
Cine sâmbătă-a dormit
Şi la şorici n-a poftit.

Tradiţia s-a schimbat
De când ne-am emancipat
Tre’ să mergem la servici
Dă-l încolo de şorici!

Deci, pe Ghiţă tre’ să-l tai
Sâmbăta, că altfel n-ai
Cum să mai mănânci cârnaţi
Căci Ignatul pică marţi!

8 gânduri despre „Moş Ignat mai decalat

    • Pai in seara dinaintea sorocului i se da porcului doar apa cu sare, ca sa le fie mai usor gospodinelor sa-i curete matele. In dimineata macelului nu i se mai da nimic.

  1. LOL ! ZAU ca ai reusit sa-mi faci POFTA reala de mancat friptura de porc ! LOL ! Tu chiar esti printre ff putinii care, chiar si fara poza, vad acum, reusesti in mod autentic sa imi produci fantezii-dorinte alimentare carnivore, (din alea destul de sanatoase, dupa parerea mea) !

  2. Vad ca lupusorul s-a apucat serios de scris poezii. „Romanul e nascut poet.” Tocmai ce l-am auzit pe „preferatul” tau Badea spunand asta. Ramasese tv-ul pe antena si cum m-am dezmeticit de vocea ce-mi rasuna in urechi, am alergat sa caut telecomanda.,:))))

Tu ce părere ai?

