Un’ se duc dictatorii, când se duc…


Păcat de el, săracu’. S-a mai dus un conducător de tristă amintire. A plecat, călare pe o rachetă nucleară să bea coniac Hennessy cu îngerii. Kim Jong Il, căci de el e vorba, abia aşteaptă să-l reîntâlnească pe preferatul tăticului său de odinioară, nea’ Nicu.

Ce-ar mai fuma şi un trabuc cu el Lider Maximo, dar taica Fidel se încăpăţânează să mai stea. Precis însă îi e dor de tătuca Stalin, de Mao, de Saddam, de omologul Ghaddafi, pe toţi îi va întâlni cazaţi în separeuri, fiecare cu cazanul lui. Dar asta dacă dictatorii ăştia de care pomenii n-au trecut la cele veşnice?

Dacă acuma proaspătul răposat joacă table cu Fidel Castro, chibiţaţi fiind de Ceaşcă, acum un nonagenar respectabil? Ce mare lucru, toată lumea ştie că la loviluţie au fost împuşcate sosiile odioşilor. Le mai zdrăngăne la chitară Elvis, îi mai scoate din sărite cocalarul ăla de Tupac, dar cred că se simt bine unii în compania celorlalţi, că doar sunt cu toţii dictatori odioşi, tirani sângeroşi ce au supt sângele popoarelor. Nea’ Nicu la propriu, că lui îi făceau transfuzii săptămânal cu sânge de fată mare.

3 gânduri despre „Un’ se duc dictatorii, când se duc…

  1. Eu am fost cel care am votat „other”, dar vad ca nu apare si ce am scris despre unde ! Tu ai acces, in partea ta, la ce am scris eu acolo in acel box ? Daca nu, am sa incerc sa recreez, deoarece chiar sunt curios ce parere ai tu sau poate altii despre ce am scris, deoarece nu sunt sigur ca asa e, si nici nu stiu daca m-am exprimat corect sau chiar daca voi reusi sa recreez exact ce voiam sa zic atunci cand am incercat sa raspund.

  2. Eu scrisesem chestia ca se duc in cartile de istorie, dar parca tin minte ca scrisesem si „din pacate” si parca inca ceva, dar nu mai tin minte ce vroiam sa zic ca sa nuantez mai bine…adica sa nu se creada cumva ca doresc sa ii glorific cumva pe acesti dictatori.

Tu ce părere ai?

