Munci culinare


E greu să munceşti pentru sărbători, dar şi când îţi iese! Azi doar am şters praful prin căsuţă, dar am făcut şi ceva pentru burţile noastre insăturabile. Alături de doamna Loopoo am frământat şi bătut bine cozonăcelul, până s-a desprins de pe lighean. Nu-i aşa că sunt gospodar?

13 gânduri despre „Munci culinare

  1. Loopoosorule, tare esti gospodar! 🙂 Asteptam si poze cu produsul finit 😀 Pana atunci iti dorim tie si doamnei tale si bineinteles tuturor celor dragi voua Craciun fericit!

    • Sarumanaaaa! Si voua la fel, dar cred ca produsul finit il va posta doamna, caci eu merg la lucru in aceasta dupa-amiaza 🙂 Stay tuned 🙂

  2. Esti gospodin ma. Brava. Eu am bagat friptura la fuptor si acu ma apuc de sarmale si salata de beouf… Hai sa ne auzim cu bine dupa munci

  3. Pingback: Scrisoarea de Craciun a unei (ne)naive « Subiectivism naiv

  4. Daaaaaaa!!!!!…
    …eu, unul nu imi bag mainile in cozonaci…ii face maica-mea, eu cu aspiratorul prin apartamentul casei…mai putin cu bucataria:)

  5. Eu cred ca e mai usor de framantat intr-un lighean cu teflon, ca sa nu se lipeasca si in felul acesta termini muuult mai repede! 🙂

  6. Vaai, ce plăcut e să vezi un bărbat vrednic ca tine, Loopoşor, care protejează mâinile doamnei sale, frământând cozonaci! Eu nu am nici o cunoştinţă,d-ăştia tineri, care să mai facă cozonacul acasă – trăiască Boromirul sau pannetonele italienesc din magazin! Foarte fain!
    Îţi doresc, ţie şi familiei tale un an nou cu Pace, cu multe realizări, cu sănătate de fier şi multă iubire, respect şi înţelegere în căminul vostru! 🙂

    • Sa stii ca doamna a amestecat cozonacul pana a fost bun de batut, si l-a mai batut si ea cand ma odihneam 🙂
      Multa bucurie, liniste si sanatate, in primul rand, iti doresc tie si familiei, draga blonduto, si sa ne citim cu aceeasi placere si in anul Apocalipsei inchipuite 🙂

  7. Pingback: Scrisoarea de Craciun a unei (ne)naive - Jurnal de mamică de rege mic

Tu ce părere ai?

