Cugetare pe bune


Şi care îmi aparţine, deci vedeţi cum faceţi cu copiraitu’, că vă paşte un proces înfiorător dacă nu citaţi sursa 🙂

Aşadar, ştiţi care e diferenţa dintre un creştin şi un păgân, ori un satanist? Păi, primul înjură doar cu Dumnezeu’ mă-sii, paştele mă-sii, de toţi sfinţii eventual, în timp ce un necreştin ori un satanist înjură doar cu dracu.

6 gânduri despre „Cugetare pe bune

  1. Eu, mai recent considerand ca totusi sunt prea batran sa ma mai joc de-a scoala cu diverse animalute sau figurine de plastic, si inca avand temeri (posibil nefondate, dar totusi inca existente), de a ma juca de-a scoala cu persoane reale umane de nationalitate romana, (dupa cum i-am explicat recent in timpul unei pauze indelungate de relaxare la serviciu lui Mircea Vladut sub postul despre Intuitie), am trecut direct la jocul de-a scoala cu insusi bunul D-zeu, dandu-I un quiz destul de greu cu o intrebare de tip eseu, nu simplu multiple choice, la mine pe blog, formulata, totusi, in lb de circulatie internationala destul de larga engleza, (ca totusi eu personal m-am decis ca e mai etic sa fiu mai subiectiv indulgent din fire fata de D-zeu, si nu numai in public), „Dear G-d, WHY do I always have to fall in love with the WRONG person ?”

    Anunt ca e OK sa ii dati HINT-uri lui D-zeu, (desi NU doresc sa incurajez chiar suflatul direct de raspunsuri complete), daca doriti sa treca si El de acest quiz o data, preferabil aici decat la mine pe blog, (unde ar putea sa-mi iasa mie personal vorbe ca incurajez chestii din astea neetice, cum ar fi dat-ul de hint-uri ajutatoare, suflatul, sau chiar copiatul de pe vreo fituica la diversele test-uri pe care imi vine sa le formulez din timp in timp cand imi vine mie sa ma joc de-a scoala).

  2. P.S. Gandul la D-zeu chiar ca nu a fost inspirat de aici, (si chiar ca as fi dat atributie lui Loopoo daca ar fi fost), ci mai curand pt ca a venit intr-adevar vorba despre El recent mai mult decat de obicei si pe CNN si in alte reviste pe care mi le-am cumparat recent.

Tu ce părere ai?

