Întrebare


Ce-i de făcut când un prieten te refuză? Când, deşi nu i-ai făcut nimic, ba chiar nu v-aţi văzut de muuulţi ani, iar înainte eraţi nedespărţiţi, face ce face şi îţi trage clapa?

Când te aştepţi ca cel pe care nu l-ai văzut de aşa mult timp să simtă şi să gândească la fel ca tine, iar el îţi întoarce spatele, ce e de făcut?

Habar n-am. Mi-e uşor să înjur, sau să spun stop oricărei relaţii sau oricărui contact cu omul respectiv. Dar nu mi se pare corect. N-am greşit cu nimic, şi totuşi primesc refuz. Oamenii se mai schimbă, dar de ce aşa drastic?

24 de gânduri despre „Întrebare

  1. Mi s-a întâmplat exact asta acum câteva zile. Și azi mă mai doare mâna, dacă mă înțelegi… E singura soluție.

  2. Daca intr-adevar nu te-ai mai vazut cu cineva de mult timp, chiar daca o data erati prieteni la catarama, si chiar ca nu stii ce i s-a mai intamplat intre timp, desi in general oamenii nu se „schimba” asa drastic la personalitate, este totusi posibil sa fi patit ceva care sa ii fi influentat acest comportament temporar dezamagitor pt tine. De unde poti sa stii, de ex., daca poate nu i-a murit o bunica sau stiu eu ce faliment o mai fi dat mai recent, si inca chestiile astea nu sunt la fel de frecvente ca de ex alcoolismul cronic, care chiar duce la scaderi de functionalitati de oameni pe mai multe niveluri, sau parasirea de vreo nevasta de care sa nu stii tu neaparat ?

  3. Eu,am mai descoperit si că atunci cand ajuti pe cineva anume cu o problema,imediat ce si-a atins scopul iti intoarce spatele si te jigneste.i… nu merita nici macar o clipa de-a ta, daca nu o castiga.
    Ideea este că nu trebuie să « regreți » că s-a întâmplat, că nu mai sunteți prieteni, va apărea mereu altcineva, și altcineva și altcineva care îl va înlocui pe altcineva-ul ăla și tot așa până când va apărea așa zisa PRIETENIE ADEVĂRATĂ

  4. Cred ca depinde si ce i-au cerut sa faca pt tine de te-a refuzat ! Una e daca ai rugat-o sa te invite la ea acasa de Revelion ca nu ai inca unde sa te duci, alta e daca i-ai cerut sa divorteze si sa fuga cu tine in lume ! Cel mai rau e probabil daca i-ai cerut bani, sau, si mai rau, ai fost nevoit, de foame, sa-i ceri ceva de mancare…eu, personal, nici apa nu cer de la oamenii cu care m-am intalnit de ani de zile, (chiar mi s-a intamplat si m-au servit cu un pahar cu apa si efectiv am zis ca nu mi-era sete, desi probabil ca mi-era), tocami pt ca NU doresc sa-i pun in situatia proasta de a ma refuza si de a se simti neplacut in vreun fel.

  5. Eu am niste prieteni pe care nu i-am mai auzit de mult si tare as mai vrea sa-i sun, dar stiu ca de multe ori mi s-au scos ochii cum ca „rusine sa-mi fie” asa ca mai bine ma las pagubasa… Nu inteleg de ce trebuie sa fie doar unu cel care suna? Daca suntem cu adevarat prieteni de ce nu suna ei? Am eu vreo obligatie mai mare decat a lor? Intre prieteni nici nu poate fi vorba despre obligatii… (zic eu..)

    • Poate, cine stie, insa tind sa cred ca nu in rau, cel putin nu mi-a zis nimeni c-as fi schimbat. Cu totii avem nevoie de critici, insa ele trebuie rostite, nu e corect sa lasi omul in coada de peste.
      Mersi c-ai trecut pe-aici 🙂

  6. o,da
    cunosc si eu as aceva.
    aveam un prieten bun
    dintr-o data relatia s-a racit intre noi
    poate era invidios ca eu aveam femeie si el nu, nu stiu
    chestia e ca anu nu mai vorbeste cu mine neam.
    nici nu ma saluta pe strada, parca n-as exista
    da pe feisbuci m-a trecut la prieteni.
    pula mea daca inteleg ceva.
    si sa fi zis ca numa muierile gandesc asa defectuos.
    dar vad ca si astia au carente d-astea-n prietenie si relatii de amicitie trainica…

  7. Fie barbat, fie femeie, omul, cand vede o friptura gustoasa nu se poate sa nu se gandeasca (oricat de vag) ca i-ar sta bine in stomacul lui. Macar isi pune intrebarea (nerostita nici macar in gand): oare cat de gustoasa o fi?
    E un posibil raspuns.
    A doua posibilitate: poate ca traieste alt fel de viata, care nu mai poate avea legatura cu tine, cu stilul tau si mai ales cu stilul ei din perioada in care erati prieteni si va simteati bine impreuna. Asta se intampla la toata lumea.

    • Nuu, ne-am intalnit asta vara fizic (fata in fata) dupa concertul Bon Jovi. Am discutat, mai vorbiseram si inainte dar… Parca am mai zis-o, tot sper sa n-am eu dreptate.

  8. Cunosc situatia pentru ca am trecut prin ea de cel putin 10 ori,Oameni care impartisera cu mine un corn,o coala ministeriala,o galeata cu nisip,o parte din banii pentru dulciuri devenisera niste cunostinte,imi intindeau mana formal si imi zambeau politicos,cand mie imi venea sa-i iau in brate.Altii nici macar nu mi-au raspuns la salut si mai grav au intors capul sa nu ma vada.
    Distanta,departarea,alte cercuri sunt niste bariere de netrecut in relatii,.
    Ochii care nu se vad se uita,
    La inceput m-a durut si -am ramas marcata pana sa inteleg in totalitate ca nimic nu e facut sa dureze si ca oamenii sunt nascuti sa se schimbe,sa se transforme in alti oameni,care nu mai sunt prietenii mei.

  9. Cel mai simplu, treci mai departe. Nimeni nu merita nimic.
    Eu macar stiu ca nici nu am dat, nici nu am cerut, nu-mi pasa decat de cei din casa si atat. In rest, nu am nevoie de nimeni si n-am chef sa vad sau sa aud de nimeni.

    • Asa este. Dar cand te atasezi de cineva… E drept, la prieteni ai voie sa renunti, macar pe astia ai dreptul sa ti-i alegi. Oi vedea. Mersi c-ai trecut p-aci 🙂

  10. Ma bucur ca ti-a facut placere sa ma vezi. Stai linistit, nici la neamuri nu-ti trebuie dispensa de la Vatican.

    • Pai despre neamuri, nu-mi trebuie o mana ca sa ii numar pe aia de treaba, ca n-am ce sa fac cu ea. Niciodata nu faci vreo branza cu neamurile. Cand ziceam ca nu-ti alegi neamurile ma gandeam mai mult la parinti, dar in rest ii usuiesc pe ceilalti fara greturi.

Tu ce părere ai?

