Galeria marilor limbişti


Alături de Ciutacu, întâiul spumegant, în linie cu Gâdea, klingonianul-şef, dar negreşit împreună cu labagiul Mircea Badea apare în lumina reflectoarelor marele limbincurist Dan Capatos.

Ciutacu, alde Gâdea, şpagatistul sunt elite ale voiculescianismului politic. Dar Dănuţ Capatos nu era de-al lor. El făcea emisiuni cu curve, cu muiste care nu umblau prin partea politică. Ei îl penetrau prin toate părţile pe Băse, că aşa aveau dispoziţie. Numai că acum li s-a alăturat şi Cacapatos. Un handicapat care nu mai ştie cum să facă audienţă. Un căcat bolnav care aduce în spaţiul lui de emisie toate curvele şi muistele României. Dar pentru că lumea se cam plictisise de repertoriul său, s-a gândit omul să aducă ceva nou. Şi cum a pus mâna pe înregistrarea cu Boc, cum a difuzat-o. N-a contat că omul era într-un loc unde şi împăratul de dezbracă. Că sepepistul care îl filma e într-o mare culpă, nici asta n-a contat. Tot ce a fost important a fost goliciunea preşedintelui PDL.

Mă întreb aşa. Dacă mâine mă duc la ştrand, ori la sală şi mă dezbrac, mă bagă cineva în seamă?

9 gânduri despre „Galeria marilor limbişti

  1. Pingback: KFC? Neah, am mâncat mai bun (16.02.2012 – Daily Blogs #47) « Iosazaur.com – Un blog de Gabriel Iosa

  2. ai devenit vulgar.Nu o sa mai poti scrie despre astia,devin „de-ai tai”.Ti-ai dorii sa fii pozat nud?Fa-o.Unii oameni mananca o paine din dat cu cacat in altii.

  3. da, te baga in seama
    o sa vezi cum lesina muieretul 🙂
    parca vad titlurile din ziare:

    „omul cu coaie a iesit in cucul gol la strand! SENZATIONAL”
    „… un grup de 5 liceene au lesinat la vederea barbatiei ilustrului blogger…”

  4. Hai, mah, acuma de ce l-ai mai injurat pe Badea? El i-a luat apararea lui Boc in emisiune, si s-a aratat si el dezgustat de incident, precizand ca nu era cazul de tam-tam pentru ca omul nu era ministru sau altceva acolo, era doar un barbat la sala.

    • A, atunci inseamna ca s-a mai trezit si el. Nu ma uit la Badea, deci n-aveam de unde sa stiu. Insa e si el unul dintre cei ce ataca la comanda, si tu stii asta.

      • Asa zic ttoi; nu stiu daca au dreptate, nu ma intereseaza asta. Eu il plac asa cum e. 😀

  5. Atunci vom intelege de unde vine vorba „Am vazut Loopool in pielea goala” )))
    Ma, rog, eu nu am fost asa dur cand am scris de asta, pana la urma presa politica inseamna sa injuri puterea dar Capatos s-i le merita din plin. In locul lui Felix, il atarnam de un picior de podul CF Miorita si-l tineam acolo pana se usca si cadea.

  6. Mi-e scarba de oameni ca astia care ar fi in stare sa filmeze sau sa difuzeze si un film facut in wc cand iti golesti matele.Audienta sa fie. Nu-mi vine a crede, insa la faza asta ii iau apararea lui Boc, nu m-a busit rasul vazand imaginile. Iar aseara am avut curajul sa ascult pret de vreo 2 minute ineptiile spuse de cacapatos. Il critica pe CTP pentru afirmatiile facute la adresa lui si mi s-a parut penibil, n-am rezistat sa ascult mai mult de 2 minute cand am auzit cum incerca sa-l desfiinteze el pe CTP.

Tu ce părere ai?

