Concert Holograf. În deschidere, Dire Straits


Dacă pentru concertul Holograf de aseară de la Polivalentă organizatorii cereau ceva lei în plus pe bilete motivând că Mark Kopfler şi ai lui vor presta în deschidere, se umpleau de bani. Puneau o hologramă pe scenă şi 100% treaba ţinea. Concertul trebuia să înceapă la 19.30, aşa scria şi pe bilete, dar a început la fix 20.00, între timp urechile fiindu-ne gâdilate cu înregistrări de-ale Dire Straits-ilor.

Ce am scris mai sus sunt nişte mici critici cu care vreau să arăt că sunt obiectiv, deşi sunt fan Holograf. De aici înainte însă, reproşurile dispar. Am revăzut un Holograf în mare formă, de stau şi mă gândesc cum ar putea ei să nu fie ca de obicei, în formă maximă. Un Bittman în voce, un Romică Dediu cel mai bun chitarist român în momentul ăsta şi într-o formă cum nu l-am văzut niciodată. Toată orchestra Holograf a performat fără cusur. Şi încă ceva: Angela Gheorghiu e într-adevăr o divă. Dar dintr-aceea adevărată.

Dar aseară am mai constatat ceva. Un album nou Holograf al naibii de bun. Eu l-aş fi denumit XP, de la experienţă. Se cunoaşte la acest album faptul că e creat de nişte muzicieni cu experienţă, şi nu de nişte novici ce vor să rupă gura târgului. Tema predominantă este dragostea, iar dacă unii ar cârcoti cum că Holograf cântă comercial, pentru corporatiste şi femei avide după dulcegării, le-aş transmite că Holograf sună în continuare destul de rock încât să nu lase loc de interpretări.

7 gânduri despre „Concert Holograf. În deschidere, Dire Straits

  1. aia cu cel mai bun chiraist roman,in momentul asta…nu e adevarat.Pai nu l-ai vazut pe Calin Pop.Si daca te-ai duce la un concert Celelalte Cuvinte,ai asculta muzica rock.Rock sanatos…Au umplut sala Palatului si au cantat 3,5 ore,cu 15 min.pauza.Si sunt chitaristi mult mai buni,inclusiv Valter Pop.

    • Acuma e si o diferenta de gust. Mie imi plac chitaristii mai creativi, nu neaparat cei de rock pur. Nu am ascultat niciodata Celelalte Cuvinte, nu stiu ce canta, dar daca aveau ceva cunoscut sigur ii stiam. Poate nu sunt prea comerciali, cine stie…

Tu ce părere ai?

