Vers verde cu Mărţişor


Pentru soţii şi amante
Floricele colorate
Şi, înfipt în pieptişor
Se cuvine-un mărţişor.

Mărţişorul bicolor
De verdeaţă vestitor
E urmat de mucenici
Şi Opt Marte, cu mămici.

Deci, fie că purtăm coşarul
Trifoi sau Tweety-canarul
Întregul român popor
Va purta un mărţişor!

11 gânduri despre „Vers verde cu Mărţişor

  1. Am fost atat de socat de intrebarea de deasupra re procentul persoanelor cu orientare sexuala homosexuala in randul lucratorilor bisericesti (pe care in mod real nu il cunosc, insa trebuie sa vad daca pot gasi ceva statistici, macar pe Scandinavia, ca ei sunt tari re statistici), si compexitatea vreunui posibil comentariu la asa ceva…incat abia acum am remarcat sarcina MULT mai placuta si real usoara de a traduce INCA o poezie din lb romana in cea norvegiana ! Am sa revin cu linkul necesar dupa ce mi-oi mai reveni din socul initial al realizarii ca acum va trebui sa ma chinuiesc tot week-end-ul cu teme de cercetare de nivel academic PLUS cu studiatul Perceptiei, Instinctelor si Emotiilor de pe wikipedia, (tema cu care sunt restant lui Mircea Vladut)…si eu care aveam si planuri de weekend posibil tentante..acum chiar ca ma simt rupt intre simtul compulsiv al datoriei de a recupera acum, cat mai pot, ce nu am invatat la scoala niciodata, si dorinta de a fugi macar pana la Londra…nu stiu ce am sa fac…macar poezia sa o dau gata maine in timpul celei de-a 4-a pauze oficiale de cafea de la serviciu…nu promit nimic.

    • Revin ca sa spun ca eu ma dau batut pt ca efectiv Martisorul si Macinicii (probabil si ziua de 8 martie) sunt efectiv intraductibili in lb norvegiana. Iese si ritmul total aiurea, efectiv m-am chinuit, dar NU am putut sa traduc aceasta poezie. Chiar cred ca subiectul alalaltul cu lucratorii bisericesti gay e mai usor de abordat !

      • Iti cam dau batai de cap in ultima vreme. Cred ca subiectele tale preferate pe blogul meu sunt cele cu mancarica 🙂

    • Ma, io n-am amanta deocamdata, poate dupa 50 de ani cand or sa ma chinuiasca talentul si criza barbatului ce imbatraneste, dar am vrut sa fiu fair si sa amintesc toate categoriile 🙂

Tu ce părere ai?

