De ce sunt popii ghei?


Pentru că exorcizează pe cei posedaţi. Adică deposedează. Asta înseamnă că sunt fundaşi. Deci joacă cu fundul. Sau se joacă pe la fund. Deci sunt ghei. E raţionamentul meu ok?

8 gânduri despre „De ce sunt popii ghei?

  1. Daca tot ai zis ceva de rationament, am sa fac si eu unul: Deposedarea inseamna un transfer de posesie. Deci popii transfera posesia cuiva asupra lor, caci nu e moral s-a transfere altora. Inseamna ca devin ei insisi posedati. 🙂

    • La asta nu ma gandeam, dar e posibil sa ai dreptate. Intrebarea e: pe popii posedati cine ii „deposedeaza”? Adica, fundas cu fundas nu prea merge…

      • Fac si ei schimb de roluri din cand in cand… ca asa e in democratia asta rotatia puterii. 🙂

  2. Desi nu cred ca situatia este la fel de acut acut pertinenta lucratorilor bisericesti crestin ortodocsi, cum ar fi poate celor romano-catolici, eu marturisesc ca am fost indemnat introspectiv de acest topic deoarece trebuie sa recunosc ca pe mine m-a batut gandul, la nivel de fantezie desigur, (ca nu am eu anduranta asta de studiu necesar), sa ma imaginez devenind lucrator bisericesc. Ma gandesc la asta uneori cand vine cate unul, cum mi s-a mai intamplat, (pe bune), si imi spune ca ii aduc aminte de un preot sau calugar catolic. Nu stiu de ce. Uneori ma gandesc ca e tinuta de vina, deoarece uneori ma imbrac in culori inchise si cu un guler alb care se vede pe sub sweater, insa mie mi s-a zis asta si cand aveam guler bleu si nu alb, si alta data eram chiar in blugi.

    Totodata, singurele biserici de rit romano-catolic in care am intrat eu vreodata au fost St Patrick’s din NY City, ca turist, si inca una de aici din Norvegia, unde m-am dus sa vad cum arata aprobarea din partea Bisericii Norvegiei pt acea biserica romano-catolica sa opereze pe teritoriul Norvegiei, care e afisata inramata si semnata pe perete, si de unde am plecat cu o brosura destinata unor oameni din RP Chineza care ar putea fi interesati de catolicism, (eu colectionand din timp in timp, daca imi ies in cale, diverse materiale tiparite religioase de obicei distribuite de diversi misionari ai diverselor religii, pt ca sunt gratis si au si poze).

    Despre proportia lucratorilor bisericesti cu orientare homosexuala din sanul bisericii romano-catolice scrie destul de mult si pe wikipedia, http://en.wikipedia.org/wiki/Homosexuality_and_Roman_Catholicism

    La fel scrie si despre oamenii LGBT care doresc sa devina lucratori bisericesti crestini, http://en.wikipedia.org/wiki/Ordination_of_LGBT_Christian_clergy

    In Biserica Norvegiei, care este o biserica de rit reformat luteran stabilita cam cu forta in sec XVI, prin ruperea relatiilor cu Vaticanul, e OK sa fii pastor gay, sau pastor femeie, insa exista ceva neliniste si dezacord re acceptarea casatoriei gay, creandu-se niste factiuni care accepta asa ceva si multi care nu accepta asa ceva, (chiar daca unii din ei chiar AU orientare sexuala gay si chiar traiesc in relatii gay, dar e o chestie de principiu re casatorie. La nivel civil casatoria gay este o casatorie obisnuita ca si cea dintre persoane homosexuale. Dar in general institutia casatoriei nu e prea populara in Scandinavia, neaducand absolut nici un avantaj economic, si aducand mai mult obligatii, majoritatea oamenilor traind in concubinaje seriale, adica unul dupa altul, cam 3 de-a lungul unei vieti obisnuite, la fel cum si mai inainte, in prima 1/2 a sec XX, cand lumea se casatorea mai des, destul de multi, mai ales aia cu studii superioare, am impresia, se casatoreau tot de vreo 2-3 ori de-a lungul unei vieti…probabil mai toti inspirati la nivel romantic de citatul d-nei Jacqueline Kennedy Onassis, „prima oara din dragoste, a doua oara din interes, si a 3-a oara pt companie”).

    Desi sunt interesat din curiozitate si de istoria bisericilor reformate, eu nu sunt in mod special atras de aceste religii, si, dintre cele crestine m-am simtit atras mai mult de catolicism…nu stiu de ce, dar cred ca e o combinatie intre interesul pt educatie al bisericii romano-catolice + am niste relatii de admiratie personala fata de niste calugarite catolice cu totul si cu totul interesante, plus am interactionat la nivel de simpla conversatie si cu vreo 2 seminaristi catolici destul de speciali, insa care, dupa parerea mea sincera, insa total ne-experta, probabil NU trebuiau sa aiba de gand sau sa fie lasati sa devina preoti catolici, (si de altfel nici nu cred ca vor deveni vreodata), deoarece ei se indreptasera spre catolicism tocmai din cauza de probleme de sexualitate ramase nerezolvate, si, din acest punct de vedere, dupa parerea mea sincera,
    (deoarece am interactionat eu personal si cu cativa oameni raspunzatori de career counselling re preoti catolici din 2 tari ceva mai avansate economic + legal), din anul 2005 incoace, de cand s-a publicat documentul Vaticanului despre criteriile re Vocatie in legatura cu primirea persoanelor cu orientare homosexuala in seminariile catolice, screening-ul re primirea in seminarele catolice s-a imbunatatit considerabil daca e sa il compari cu anii anteriori, insa cred sincer ca mai e de lucrat la nivelul tarilor cu economii si democratii inca in dezvoltare, si probabil chiar de aceea cardinalul secretar administrator sambelanTarcisio Bertone a reamintit de acest document si in 2008 intr-un briefing oficial…pt ca daca am avut eu, la nivel de om total obisnuit „de pe strada”, care nici macar nu aveam nici in clin nici in maneca cu sistemul de educatie catolic, ocazia sa identific intre 2005 si 2008 deja 2 seminaristi care NU era cazul sa fi fost primiti in acest fel de studiu, chiar, in mod realist, ma gandesc ca situatia e inca destul de serioasa inauntrul acestor seminare, care sunt si multe, si efectiv impanzesc aproape toata lumea…si se pune si problema screening-ului directorilor administrativi ai acestor seminare, si la asta, in mod special, cred sincer ca Vaticanul inca mai are de lucrat SERIOS, chiar mai ales in tari considerate predominant catolice, cum ar fi intreaga America Latina + Irlanda.

    O posibila metoda, care poate fi incercata mai intai in Africa, daca exista ezitari in alta parte, si spun asta CHIAR daca mi-or iesi vorbe ca as fi vreun „iubitor” de „colonialisti imperialisti” care doreste sa experimenteze in mod neetic pe „cobai africani”, ar fi incurajarea calugaritelor catolice de sex feminin cu training adecvat sa activeze ca profesoare in seminariile catolice pt baieti alaturi, efectiv, cot la cot cu profesorii de acolo si cu directorul administrativ, la nivel de cvasi cota numerica impusa (cum am auzit ca se doreste si implementarea promovarii persoanelor de sex feminin in posturi de raspundere pe baza de cota in tarile UE)…si m-am gandit la Africa pt ca in mod practic in Africa exista si activeaza in prezent destul de multe calugarite catolice ff bine pregatite si chiar integre si competente nu numai academic, dar si din punct de vedere administrativ, (chiar daca au existat si printre ele anumite scandaluri, insa in nici un caz de amploarea celor legate de persoanele de sex masculin).

    Observ ca nu ma las pana nu incep sa fac micromanagement pt problemele altora cu care efectiv NU am nici o treaba, probabil ca sa evit sa fac micromanagement-ul necesar in ceea ce priveste propriile mele probleme personale…care in acest moment sunt reprezentate de faptul ca am ramas in urma la lucrul de pe propriul meu blog re Cercetarea functiilor propriului meu suflet, (care inca NU am aflat la ce ar putea fi folosit, de vreme ce eu nu sunt artist) + de a citi o data pagina de pe wikipedia despre Etica Iudaismului pe care mi-am propus sa o citesc de cand a fost ea infiintata in anul 2003, plus de a gasi vreun reprezentant oficial al Iudaismului Progresist/Reformat, daca o exista vreunul, pe aici prin Norvegia, sau macar pe o raza accesibila de pe tarmul Norvegiei in largul caruia sunt acum ancorat, ca sa stiu cu cine sa stau de vorba daca o fi si o fi sa ma convertesc, cum tot ma gandesc si ma razgandesc inca din 1996…de cate ori imi aduce cineva aminte despre diverse probleme de etica profesionala…din fericire, in real life, destul de rar in cazul meu personal, deoarece nu stiu cum se intampla dar eu personal nu prea nimeresc in grupuri sau colective de oameni pe care i-ar interesa macar si pe departe asa ceva atat de real complicat !

Tu ce părere ai?

