Aici n-am preferinţe


La fotbal ţin cu Rapid, asta e, şi n-am ce face. Asta mi-e soarta, să mă umplu de nervi, în loc să fi ţinut şi eu cu Steaua, care bate tot şi are palmares bogat. De multe ori am zis: ce bine-ar fi fost dacă nu ţineam cu nicio echipă, eram mult mai liniştit. Aşa însă, sunt „condamnat” să mă stresez mereu cu fotbalul.

M-am scos însă cu politica. Aici n-am greţuri. Nu ţin cu nimeni, cu niciun partid şi cu niciun candidat. Pot cel mult să spun cu cine n-am şinut niciodată: n-am fost pesedist, şi nici n-am să fiu. De prin ’90, de când rânjetul lui Iliescu a început să ne agaseze n-am putut să îi sufăr pe foştii comunişti, eşalonul doi din PCR ce aucum treceau drept democraţi. Mai departe însă, n-am avut preferinţe clare. De fiecare dată am votat fie răul cel mai mic, fie pe ăla ce concura cu pesedeul sau cu ai lor. Niciodată însă n-am făcut vreu pasiune pentru vreo grupare. Unii se strofoacă, se agită mai rău ca la fotbal, le creşte tensiunea şi nu care cumva să zici ceva de ai lui, că iau foc, nu mai vorbesc cu tine şi devii cel mai mare duşman. Nici dacă îi înjuri de nevastă nu se opăresc aşa tare.

Stau, deci, liniştit, deşi câteodată mai sunt acuzat de diferite afinităţi, ba pe Fb, ba pe bloguri. Cert e că nu ţin cu nimeni, şi asta îmi dă avantajul de a-i critica şi de a face mişto de toţi, fără regrete sau remuşcări.

17 gânduri despre „Aici n-am preferinţe

  1. ba n-ai tine tu cu niciun partid, dar numa de politica scrii in pusca mea…
    ca m-ai plictisit.
    ce naiba ai dat-o pe politica?
    si tu si angela…

    zau, puteti mult mai mult.
    de ce va bagati in mocirla politicii?
    si cum sa tii cu rapid sau steaua, cand doar DINAMO exista pe lumea asta?

    • Uite, pentru ca esti dinamovist, te iert. Daca erai stelist… iti ziceam ceva de Gigi, dar asa, ai scapat! 🙂
      Ce dracu sa fac, daca politica e pe primul plan la noi?

  2. Fotbalul a fost pe plus în Giuleşti. Spun asta gândindu-mă la strategiile puse la cale cu minuţiozitate didactică de Răzvan Lucescu şi Ionuţ Badea…Deci,sa le acordam incredere 🙂

  3. Pai ca sa avem simpatii politice ar fi necesar sa avem politicieni, ori la noi in tara ar trebui inventat un termen special pentru cei care ar trebui sa fie politicieni, pentru ca nu se incadreaza nimeni in definitia acceptata de politician sau politica. La noi, scopul intrarii in aceasta activitate, este doar ridicarea averilor personale si cam atat. Asa ca este legitim sa nu ai afinitati politice intr-o tara in care nu exista politica.
    Cat despre fotbal, am renuntat la a mai viziona meciuri (activitate care trebuie sa recunosc, imi facea placere in trecut) de la acel meci intrat in cartea recordurilor prostiei din fotbalul romanesc Middlesbrough – Steaua. In ultimii ani meciurile au fost doar un prilej pentru a ingurgita cu prietenii cantitati considerabile de bere si discutat despre orice altceva in afara de fotbal.

    • Dar şi dacă te uiţi la politică poţi bea destul de mult, mai ales dacă vizionezi un documentar unde preşedintele ţării ne învaţă cum se bea whisky.
      La meciul pomenit de tine Dumnezeu n-a mai fost stelist, cum şi acum crede cel mai cunoscut cioban din ROmânia.

  4. Eu nici macar la fotbal nu am o echipa preferata…la partide politice chiar ca nu stiu, insa in acest moment in Romania partidele nu sunt asa de bine definite sau stabil traditionale, sunt de nivel oportunist. De fapt nu cred ca va fi prea usor sa se dezvolte un partid asa mai de lunga durata in jurul vreunei anumite ideologii in Romania afara poate ecologistii de stanga, care se pot reuni in jurul platformei de a apara cainii vagabonzi alaturi de balene, Rosia Montana, natura in general, si de a protesta impotriva incalzirii globale, puterii excesive sau brutalitatii politiei, etc, chestii din astea simplu de inteles. Chiar ma mir ca nu a aparut inca un asemenea partid pana acum in Romania, desi vad ca incercari de a incuraja populatia in acest sens exista, atat de pe mass-media oficiala cat si cea independenta de pe unele bloguri.

    Eu cred ca ar fi misto daca as reusi sa il conving pe Mircea Vladut, ca am impresia ca el chiar are capacitate de ideolog si are si intuitie creativa, sa ia in consideratie la el pe blog schitarea unor posibile teoretice partide politice pt Romania fiecare cu o ideologie proprie usor de urmat, dar nu stiu daca nu e asa de dezamagit deja de politica incat nici macar asa in joaca nu ar vrea sa incerce. Sau poate sa incerce altcineva, dar nu stiu pe cine as putea sa rog sa faca asa ceva, ca sa nu zica ca il pun la munca degeaba, sau sa nu zica „ce rost are”, sau pur si simplu sa ma injure. E doar de nivel de fantezie, adica mi-as dori sa citesc si eu o data un post pe un blog intitulat „partidele politice ideale pt Romania”, chiar daca e si la misto sau chiar daca au nume ciudate, cum era partidul ala al islandezilor, „cel mai bun partid”, (desi la islandezi e pe dos, ca asta care pare novator-creativ e de fapt oportunistul, si alelalte care or mai fi sunt alea mai clasic totusi stabil serioase, desi e lumea suparata pe ele toatele pt ca si-au pierdut casele, conturile din banci, etc.)

    • Pai, nea’ Rudoalfe, să ne punem minţile să muncească şi să ne gândim cum ar trebui să arate acele partide (sau partid) ideale pentru români. Şi să propunem mai departe, poate ne-o auzi cineva…

  5. Da’ ce democratie e asta, Loopoole??? Adica n-ai voie sa-ti spui si tu parerea?? Eu zic sa nu te descurajezi. Daca tu, eu si el nu ne spunem parerile, atunci ce facem, avem toti aceeasi parere, ca asa spune Partidu’? Daca altcineva nu-ti respecta libertatea de opinii, de ce ai respecta-o si tu pe-a lui? Si atunci unde ajungem? Parerea ta, buna sau rea, e a ta, proprietate particulara, care e consfintita prin Constitutie!
    Ceeee, daca tie-ti plac blondele si mie imi plac brunetele, inseamna ca unul dintre noi se inseala? Cui ii place un politician anume n-are decat sa-l voteze si apoi sa-l ia acasa. E dreptul lui si nu poti sa-l critici pentru asta. Dar asta nu inseamna ca trebuie sa ti-l bage si tie pe gat, caci ai si tu drepturile tale.
    Zi-i mai departe, ca-i zici bine.

      • N-ai de ce sa-mi multumesti. Eu ar trebui sa-ti multumesc, caci m-ai ajutat sa-mi descarc nervii (ma cam infurie cei care nu-ti dau voie sa ai alt punct de vedere). 🙂

      • Aşa deci, m-ai folosit pe post de eclator 🙂
        Eu cred că orice opinie e binevenită, sau aşa ar trebui să fie; dacă părerea e exprimată civilizat n-ar trebui să deranjeze, chiar dacă e contrară părerii autorului. Ce-am face dacă am fi toţi de aceeaşi părere în toate situaţiile?

      • Pe mine nu ma intereseaza daca tu sau loopoo aveti dreptate sau vreun punct de vedere. Eu vreau doar sa faceti munca pe care v-am zis-o: sa faceti o lista cu partide politice teoretice ideale pt Romania, fiecare cu ideologia lui si populatia de interes target. Ca voi stiti ce interese au diverse parti din populatia Romaniei mult mai bine decat mine. Eu nu stiu decat partea de populatie din sectorul 2, Bucuresti, de pe linia dintre zona Vatra Luminoasa- strazile alea pe und e merge autobuzul prin spate catre- Foisorul de Foc, care e in general impotriva cainilor vagabonzi, si e total indiferenta religios sau fata de balene si Rosia Montana…altceva, interesele altei populatii din Bucuresti sau din Romania eu nu prea stiu. Eu asta am dat comanda sa gasesc cate un partid pt cate o grupa de interese, ca am cautat si nu exista asa ceva in Romania pe net.

  6. N-ai pierdut nimic ca nu tii cu Steaua.
    Si eu ma credeam la un moment dat dinamovist, apoi m-am convins ca sunt toti o apa si-un pamant, indiferent de culoarea dungilor.

    • Aaa, de asta sunt convins, acuma să nu îţi închipui că mi-am dorit să ţin cu Steaua şi sufăr pentru că n-am făcut-o, ar fi culmea 😀

Tu ce părere ai?

