Încă un vis împlinit


Astăzi mă întâlnesc cu colegii mei din şcoala primară. Nu i-am mai văzut de aproape 22 de ani. Chiar dacă nu vor fi toţi, ci doar o parte mică dintre ei, mă voi bucura la fel de mult.

Nu i-am mai văzut de atât de mult timp şi pentru că atunci când trebuia să încep ciclul gimnazial părinţii mei şi cu mine ne-am mutat din casa bunicilor, într-un alt cartier, şi implicit eu m-am mutat la altă şcoală. E inutil să povestesc faptul că nu a fost la fel. Nu doar pentru că nu mai eram coleg cu cei cu care începusem lungul drum al educaţiei, ci mai ales pentru că am făcut parte dintr-o clasă cu copii deosebiţi. Nu ştiu în ce fel de deosebiţi, dar cert e că mereu mi-a fost dor de colegii mei, şi mereu am tânjit să-i revăd. Am suferit mult la vremea respectivă, pentru niciun copil nu e plăcut să se despartă de colegi sau prieteni.

Niciodată nu mi-a fost atât de dor de alţi colegi. Poate un pic de cei din gimnaziu, de cei de la liceu în niciun caz, iar cu cei de la facultate mă întâlnesc, măcar o dată pe an, până în sărbători, pe la jumatea lui decembrie. Pe cei din clasele cele mai mici nu i-am văzut de atâta amar de ani, şi asta face cu atât mai frumoasă întâlnirea.

13 gânduri despre „Încă un vis împlinit

  1. Dar mai sunt in Romania ? Din colegii mei de clasa de la liceu deja probabil 90 % nu mai sunt in Romania, iar cei de la primara si generala incepusera sa plece unul cate unul inca de pe atuncea cat eram copil. In mod practic eu, neavand chiar asa de multi prieteni de-a timpul scolii, nu am mai tinut legatura asa cu mai nimeni dupa ce am terminat sc generala sau liceul, decat cu cativa de la liceu care cat de cat mai imi povesteau si despre altii, iar de la primara si sc generala toti aia 4-5 care statusera pe atunci mai consistent de vorba cu mine au plecat de mult din Romania, si de restul efectiv nu mai stiu.

  2. Eu sunt, Rudolph A. ! Am folosit o alta adresa de e-mail pt ca nu ma lasa wordpress sa postez comentarii cu vechea mea adresa de e-mail, imi tot zicea ca trebuie sa fiu „logged in”, cred ca au mai patit-o si altii in ultimele zile, habar nu am ce se intampla.

  3. Felicitari pentru faptul ca ati reusit sa concretizati o astfel de initiativa. La mine n-a avut nicio sansa, iar la anul ar trebui sa fie intalnirea de zece ani de la terminarea liceului – alt rateu.

    • Mersi; ne-am straduit ca intalnirea sa aiba loc pentru ca ne-am dorit cu adevarat sa ne intalnim, nici macar nu e vreo cifra rotunda de la vreo absolvire. Mie, unul, imi era tare dor de ei, si inca imi mai este, fiindca de cei mai multi inca nu am dat.

  4. Ce dragut! Sper ca a fost frumos! Am avut si noi vreo doua, trei astfel de intalniri si a fost tare placut 🙂

    @Rudolf: Am patit si eu treaba cu adresa de mail pe un blog wordpress, tare neplacut… Hai sa vedem daca patesc si acum 😛
    Si m-am intors… Am patit-o si eu 😀

Tu ce părere ai?

