Adio blog


Probabil c-aţi observat lipsa mea de inspiraţie din ultimele luni, şi scăderea evidentă de cititori a blogului meu. Pe scurt, am decis să iau o pauză pe termen nedefinit, fiindcă nu vreau să vă amăgesc, făcându-vă să aşteptaţi noi articole care nu mai vin, sau nu mai sunt interesante ca altădată. Poate că blogăreala e o căciulă prea mare pentru mine. Voi reveni doar dacă eventualele comentarii mă vor determina s-o fac, dar în niciun caz foarte curând. Vă mulţumesc pentru tot.

31 de gânduri despre „Adio blog

  1. M-a intristat acest articol. Si ma simt cumva vinovata. Eu am ramas cititor al blogului tau de la inceput, doar ca n-am comentat la fel de des in ultima vreme.
    Iti doresc toate cele bune! Ramane sa ne vedem „live” in capitala, cand mai trec pe-acolo, nu?

  2. Nici eu nu ma prinsesem ca ar putea fi o pacaleala, si era gata sa incep sa strig suparat: pai stai asa ca mai ai de postat POZE de MANCARE buna pt sarbatorile de Paste ! De cand le astept eu pe alea !

  3. of. mie imi esti simpatic (si da, stiu ca asta ii gluma, dar nha tre sa comentez si io).. imi esti, dapai majoritatea articolelor pun in discutie politica.. ma lesi?:))

    ma depaseste subiectul asta, si direct alergie am la el.. deci iti dai seama de ce doar rasfoiesc titlurile postarilor, si de multe ori si plec?:D

Tu ce părere ai?

