Turmele curg…


Niciodată nu mi-a plăcut să mă dau după lume. Bine, reversul medaliei e să fii Gigi Contra, dar nici asta n-am vrut. Cert e că mereu mi-a plăcut să fiu original, şi am urât pe cei ce copiază atitudini comune, specifice oilor.

La fotbal niciodată n-am ţinut cu echipe comune, în politică nu am vrut să fiu niciodată cu partidul aflat în trend. La capitolul vestimentaţie, mi-a plăcut să fiu îmbrăcat dacă nu diferit sau original, măcar în afara modei de moment. Îmi place tot ce e de bun gust şi etern. Şi nu-mi plac cei ce se iau după lume.

Toţi cocalarii ţin cu Steaua, prin analogie şi cu Barcelona. Toţi ţăranii votează PSD, la fel cum mulţi din noi s-au lăsat luaţi de val şi l-au votat pe Băse. Identic cu tsunami-ul de simpatie ce i-a lovit pe cei cu drept de vot in ’90, ce cu eternă iubire de stânga l-au aşezat pe Ilici în jilţul vânzării României. Unde apare o modă, hop şi proştii. Spiritul de oaie e printre noi şi ne influenţează. Ferească Sfântul să fii în afara valului…

5 gânduri despre „Turmele curg…

  1. o, da
    asta cunosc cel mai bine
    cand eram pe la 12-13 aini incepuse rapul la noi
    si toti copii numa cu nagragi de intrau 5 insi in ei, cu sapca intoarsa, cu basketzi desfacuti la sifet, tricouri largi…
    eu eram ala cu tinte la curea si la bocanci…
    pui de roacker.
    nepletos si curat.
    o ciudatenie a naturi…

  2. Eu sunt un cocalar care nu tine in mod special cu Steaua. De fapt eu nu tin cu nici o echipa de fotbal in mod special. Prefer echipele de rugby si polo daca e vorba de jocuri pe echipe.

    • Polo in apa, ca din ala calare nu am ocazia sa vad prea des la TV si in real life nu am vazut niciodata, pe cand la polo in apa sau rugby m-am dus cu tata de cateva ori.

      Uite despre polo calare:

Tu ce părere ai?

