Sillicon Bade!


Mircea Badea se poate apuca acum de Quilling. Sau de traforaj, că tot se poartă. Şi asta fiindcă a investit o mică avere în două fântâni arteziene cu silicon. Pe care le-a obţinut în urma unei comenzi speciale, comandă în care a specificat ca izvoarele sale cu silicon să fie montate pe pieptul acelei ce speră el degeaba că-i va fi soţie.

Astfel, acest articol devine inutil. Cine ştie, probabil brumata ibovnică a mult-iubitului pamfletar nocturn mi-o fi citind blogul. Astfel s-o fi decis să facă pasul decisiv înspre a repara ceea ce lupuşorul a luat în băşcălie, vorbeşte lumea. Acuma poate şi bietul Mircică să zică „am şi eu femeie”. Mai bine mai târziu decât niciodată.

Trebuie totuşi precauţie când faci sex, stimate Badea. Apropierea trupurilor poate deveni de-acum periculoasă, existând riscul de pieptus ţâţis captivus, din cauza scurgerilor inerente de silicon. Chiar dacă lucrarea chirurgicală este în garanţie, niciun chirurg din lume nu poate garanta că nu se vor scurge măcar câteva miligrame de conţinut pe zi. Mai ales în timpul actului de buci buci. Şi cum îl ştim pe Mircea mare armăsar…

8 gânduri despre „Sillicon Bade!

  1. Poate ca ar trebui sa-i scrie pe piept „E peroculoso sporgersi”, ca sa aiba mereu in vizor sa fie atent la manevrare. 🙂

  2. Am remarcat si eu poza de pe feisbuc, cea in care are bustul evident marit. Nu prea imi place cum arata, e atat de disproportionata acum… Si un bust care e ca nuca-n perete (daca-mi permiti exprimarea 😛 ) da un aspect de fals, artificial, atat de neplacut… Mai degraba se ingrasa putin decat sa isi puna silicoane.

  3. Eu nu le am cu busturile feminine. De corpurile feminine nici atat nu prea mai imi pasa zilele astea, de cand efectiv am renuntat sa-mi pese din motive etice pt ca inainte aveam niste pretentii total absurde si totodata imposibile anatomic…adica efectiv sa semene a baieti vazute din spate…sorry, m-a cam luat gura pe dinainte…

    Mie pur si simplu aceasta persoana prietena a lui MB mi se pare neatragatoare la fata. Pe mine personal ma atrag ff mult fetele feminine care ar semana cu Madonna Indurerata a lui Giovanni Battista Salvi da Sassoferrato. (Stiu ca sunt total ridicol, efectiv nu ma atrage pt ca e indurerata, de altfel nici nu pare prea indurerata in acel tablou, ci pur si simplu ma atrage fata ei nemaipomenit de mult, desi nu este perfect simetrica, are chiar un ochi putin mai mic si unul parca usor mai mare…dar efectiv radacina nasului ei si buza de jos ma ametesc…nu seamana totodata cu nimeni care sa aduca nici macar asa pe departe cu vreo persoana vreodata cunoscuta mie personal)

    http://rorate-caeli.blogspot.com/2009/08/sassoferrato-400.html

  4. Pingback: O LEAPŞĂ DE SPERIAT | Iubesc Viaţa

Tu ce părere ai?

