Prieteni adevăraţi (adică nu virtuali, măi dragă!)


Ieri, (deja) am constatat că oamenii sunt cei mai importanţi. Mai ales prezenţa lor. Lumea virtuală e nimic pe lângă cea reală. Nu e în niciun caz un clişeu obosit, e adevărul.

E bun internetul, ce ne-am face fără el, dar pentru mine e important să mă văd cu lumea, faţă în faţă de adevărat, nu pe webcam (pe care nici nu ştiu să-l folosesc). Poate de-aia nici nu îmi plac filmele SF, fiindcă prefer realitatea virtualului. Prefer omul, biţilor.

Ca să nu vă mai fierb, ieri mi s-a mai îndeplinit un vis. M-am întâlnit cu jumătate din Casa cu Nuci, alături de Ana Maria, pe care o mai întâlnisem şi anul trecut. Poate nu e uşor de crezut, dar azi m-am simţit uşurat ca după o mare aşteptare. M-am simţit atât de bine de parcă cine ştie ce aşteptasem, şi totuşi cred că e explicabil. Mie îmi place să merg la fix în tot ce fac. Calculez, întreb, măsor, etc., iar când fac pasul vreau să iasă perfect. Mi-am dorit să mă întâlnesc cu nişte oameni pe care doream să-i cunosc, fiindcă ştiam eu sigur, cu intuiţia mea masculină, că aşa trebuie să fac. De aceea azi simt că am mai adăugat nişte prieteni pe lista mea, de-adevăratelea de data asta. Nici prin cap nu îmi trece să numesc întîlnirea de ieri bloggers meeting, ci pur şi simplu a fost o coeziune între nişte oameni.

Mai jos pun şi o poză pentru posteritate, dar şi întru oftica băieţilor cobloggeri 🙂

12 gânduri despre „Prieteni adevăraţi (adică nu virtuali, măi dragă!)

    • Mie îmi place să cunosc oameni şi de-adevărat, nu doar pe net. Aşa încât fac tot ce e nevoie ca să mă întâlnesc cu cei ce-mi plac.

    • Trebuie să ne cunoaştem pe noi înşine, dar e musai să întâlnim şi alţi oameni, aşa mai schimbăm şi noi aerul şi acaparăm noi cunoştinţe şi relaţii umane.

  1. Si eu ma bucur mult ca v-am cunoscut. 🙂 Imi place si mie sa pot asocia expresii si gesturi si tonul vocii unor persoane pe care dealtfel le cunosc doar virtual.

  2. loopoo :
    Mie îmi place să cunosc oameni şi de-adevărat, nu doar pe net. Aşa încât fac tot ce e nevoie ca să mă întâlnesc cu cei ce-mi plac.

    Bun băiat!

Tu ce părere ai?

