Bărbaţii sunt nişte copii mai mari


Eu, unul, recunosc. Păi, şi dacă n-aş recunoaşte, tot ar fi evident. Tot n-aş putea să mă prefac că sunt altfel.

Dar eu zic că e de bine. De exemplu, în sprijinul afirmaţiei din titlu, eu folosesc foooarte mult diminutivele. Atât de multe încât doamna Loopoo, de profesie profesoară, mi-ar mai da peste bot de câte ori folosesc cinci diminutive din trei cuvinte 🙂 Dar diminutivele sunt şi ele bune la ceva.

Păi cine v-ar mai alinta, măi doamnelor, dacă nu noi, cu diminutivele noastre? Cine v-ar mai striga: guriţă, păsărică, şoricel, vulpiţă, răţuşcă, mă rog, numai animale de-astea micşorate. Dar bineînţeles, numai în particular. Şi, normal că şi nouă ne place să fim alintaţi şi mângâiaţi. Tot fără public. Aşa, ca nişte copii mai mari.

Ne mai place să avem pasiuni tot aşa, copilăreşti. Unii, cu trenuleţe. Maşinuţe şi avioane. Alţii, cu bănuţi vechi (parcă numismatică îi zice la boală). Celor mai mulţi le plac maşinile. Normal, cu cât maşina achiziţionată e mai mare, cu atât mai mică e putirinţa propitarului. Nouă, tuturor bărbaţilor, ne place şpriţul. Sau berea. Sau ţuica. Tot îndeletniciri infantile, ce să le faci, mă, copii…

Joaca e cuvântul de ordine, deci. Mai ales pe calculator, în ultimul deceniu şi jumătate. Trist lucru. Bărbaţii mai în vârstă încă mai joacă fotbal. Aşa cum o fac din copilărie. Pe care încă n-au încetat să o trăiască. Păi, să ştiţi că nici eu nu vreau să fiu altfel.

Om fi noi serioşi cât om fi, dar ne mai şi prostim. Mai şi copilărim. Eu unul, tare aş mai vrea să fiu copil. Şi pentru că nu se mai poate, mă maimuţăresc, mă copilăresc şi mă prostesc cât pot. Şi vreau să fiu aşa, mai cu minte de copil mereu. Adică toată viaţa.

18 gânduri despre „Bărbaţii sunt nişte copii mai mari

  1. In fiecare dintre noi exista acel copil mic ce se bucura pentru diverse lucruri fara ca ceilalti sa stie…Copilul din noi nu moare niciodata ,il ascundem sau uitam de el !

Tu ce părere ai?

