Despre subiectul politică


Ştiu că m-aţi cam înjurat în ultima vreme, că v-am cam bătut la cap cu politica. Nici mie nu-mi place, prefer să scriu altfel de articole decât cele inspirate din cotidian, şi în niciun caz nu îmi face plăcere să scriu despre politică.

Dar dacă astea sunt subiectele de zi cu zi, ce pot eu face? Mă mănâncă degetele să scriu despre politică, fiindcă nu pot sta deoparte. Sigur, nu toţi sunteţi de acord cu ce spun, şi sunt sigur că aţi remarcat faptul că subiectul politică e printre cele mai uzitate de mine în ultima vreme, dar n-am încotro. Tentaţia e prea mare.

Aşa încât vă rog să mă iertaţi dacă vă agasez cu ideile mele despre politică. Sper şi eu, la rândul meu, să îmi vină şi alte idei decât cele despre partide, Ponta, Băsescu. Dar cel mai important lucru pe care mi-l doresc e să nu mai existe subiecte despre politică. Nimeni să nu îmi mai dea ocazia să scriu despre politică. Adică să avem o viaţă politică normală.

21 de gânduri despre „Despre subiectul politică

  1. Un bolnav vorbeste foarte mult despre boala lui. Asa si noi, romanii, daca vorbim atat despre politica inseamna ca acest „organ” al tarii e bolnav.

  2. politica e un rau necesar , ca si religia . In mod normal ar fi doar o chestie de ideologie dar la noi e un scop pentru satisfacerea interesului personal .Interesul colectiv e clamat numai in campanii electorale . Si partea buna : de cand avem politicieni radem mai putin de manelisti si pitipoance .

Tu ce părere ai?

