Cum scăpăm de taximetriştii piraţi


Se tot strofoacă poliţia să-i caute-n dos pe jăpcarii de taximetrişti care izgonesc şi bruma de turişti străini ce încă mai sosesc pe aeroportul Henri Coandă, un nume prea mare pentru o locaţie ce ar trebui să se cheme cel mult Autogara Internaţională Ferentari. Fără prea mare succes, din câte sute de mardeiaşi călăresc coşgiugurile Logan galbene producătoare de bani de la fraierii străinezi, ieri au fost amendate doar 50. Desigur că acţiunile miliţieneşti au fost inopinante şi i-au luat prin surprindere pe maimuţometrişti, n-am niciun dubiu.

Pe străzile patriei, şoferii ce merg din an în paşte pot fi păcăliţi cu uşurinţă atunci când văd de la distanţă profilul zvelt al unui purtător de caşchetă. Frânează de teama presupusului gogoşar, dar când ajung în dreptu-i, ce le văd ochii? Miliţianul cu pricina e doar unul din carton, în mărime naturală, amplasat strategic pentru a-i determina pe vitezişti să-şi aducă aminte că s-a inventat şi pedala de frână.

Consider, deci, că alta ar fi rezolvarea problemei cu taximetriştii de pe Otopeni. În locul raziilor răsuflate şi fără efect pe termen lung, conducerea aeroportului poate angaja pe post de şef de obiectiv sperietoarea universală a taximetriştilor din toată lumea. Domnişoara Luminiţa Perjoc. Aşa, măcar cu contract de colaborare, pe minim şase luni. Iar când dumneaei nu se află la program şi nu-i poate ajuta pe vajnicii batengarzi, la intrarea în aeroport se poate monta, similar cu miliţienii de pe şoselele patriei, un carton cu don’şoara Perjoc. Îmbrăcată lejer, cu un halat transparent. Cuţitul însă e musai să fie real, neapărat de bucătărie, de minimum 30 de centimetri.

11 gânduri despre „Cum scăpăm de taximetriştii piraţi

    • Ar trebui pus şi un anunţ lângă cartonul cu Luminiţa, care să zică aşa: cuţitul meu are 30 de centimetri, aşa să aibă şi „sculele” voastre, că altfel vi le hăcuiesc!

      • Nu uita de tatuaj!

        Intr-o nota mai serioasa, cred ca don’soara Lumi ne-a rezolvat deja problema cu taximetristii de la aeroport. Am inteles ca e bataie pentru licente de Tulcea, prin urmare cred ca pe la „aerogara” cam bate vantul acum, nu? :)))))

      • Pentru verbul „a înciomi” trebuie dat Spanacului ce-i al Spanacului, şi anume drept de licenţă 🙂

  1. Totusi, zau, eu m-am cam speriat de asociatia cam violenta dintre cutit si un posibil penis, ca mie personal penisurile mi se par blande si dragi, mai ales daca au dimensiunile potrivite si ori se deplaseaza ele cu viteza potrivita ori eu pe langa ele cu aceeasi viteza privind de jos in sus, nu mi se par ceva chiar atat de agresiv ca o arma adevarata…ma rog, poate ca am fost eu in general norocos ca am scapat de a fi agresat in mod real, Doamne fereste (pt oricine de asa ceva), de un penis de mai multe ori decat o singura data, iar cu un cutit real eu personal nu am fost amenintat niciodata, (Doamne fereste si de asa ceva, intr-adevar tot pt oricine). Nu stiu cine este domana politician respectiva, nici nu ma intereseaza din ce partid este, insa mie personal, desi stiu ceva teoretic asa mai vag la figurat, totusi, la nivel de imagine de blog pe Internet, (unde pot citi si minti impresionabile), nu mi se pare prea potrivit sa se asocieze imagini de sex cu imagini de agresiune reala.

    1. Sorry daca am cauzat catorva cititori posibila greata si voma, daca au incercat sa se gandeasca la ce am scris mai sus.
    2. Uite, ca sa mai reparam ceva, daca se poate, o imagine cu o d-na politist de trafic din RPD Coreeana:

  2. Cum să spun, eu una nu prea cred că e posibil viol asupra unui bărbat comis de o femeie. Discutasem despre la cursul de medicină legală şi cred că în condiţii de constrângere şi/sau repulsie, mai greu să aibă violatoarea cu ce se satisface.

Tu ce părere ai?

