Discriminare pozitivă


Ştim cu toţii ce înseamnă. Apare atunci când unii sunt mai ortodocşi decât Preafericitul Daniel şi se fac avocaţii diavolului.

Şi deja sunt sătul de porcării. Ieri (17 mai) cică a fost ziua împotriva homofobiei. Dar oare ce-o însemna? Că nu mai avem voie noi, ce încă bifaţi drept normali, să ne exprimăm dezgustul faţă de o orientare cel puţin împotriva firii? Nu ne mai putem exprima atunci când constatăm că anormalul ne este impus drept normal? Nu ne putem apăra atunci când ni se bagă pe gât căsătoriile între persoane de acelaşi sex şi adopţiile de copii de către cuplurile ghei drept lucruri fireşti, eventual demne de un secol XXI?

Cu ţiganii e la fel. Luăm amendă groasă dacă facem pe cineva ţigan. Mă rog, nu dacă-l facem, dacă îl denumim aşa, că de făcut, l-a făcut baragladina fabricantă de cerşetori şi ciorditori. Dacă vreau să închiriez casa MEA, se pare că deja nu mai pot refuza ţigani drept chiriaşi, că e discriminare pe criterii etnice. Carevasăzică, eu trebuie să iau înjurături (binemeritate, altminteri) de la vecinii pe care i-aş „blagoslovi” cu şatra drept vecini. Au greşit vecinii mei cu ceva de eu sunt obligat, la o adică, să le las pe cap un stol de ciori?

Dacă nu vrei, ca angajator, să angajezi o femeie pe post de sudor, discriminezi în mod sexual. Probabil că discriminat se simte şi un bărbat pe care nu vrei să-l angajezi drept vânzător la magazin (bărbaţii la tejgheaua supermarketului ori buticului sunt groaznic de înceţi).

Deci ce ne facem, stimaţi cititori? Unde ajungem în ritmul ăsta? Cel normal devine anormal, iar cel aşa-zis discriminat devine discriminator. Victima trece drept agresor, iar agresorul pozează în victimă. Sper ca, dacă peste câţiva ani voi vrea să reiau tema acestui articol, să nu mai am şi alte exemple de dat.

10 gânduri despre „Discriminare pozitivă

  1. Dar ce te faci cu secretarele cu fuste scurte? Barbatii sigur sunt discriminati, in cazul asta.
    Sincer, eu as face discriminare cu draga inima, caci nu prea doresc sa privesc un barbat cu fusta scurta. 🙂

  2. DIscriminare apare dacă un gheu vrea să-mi fie secretar(ă), şi eu mă opun, Atunci lăchiosul mă va reclama, iar eu voi plăti amendă, c-aşa-i în (p)tenis.

    • Cred ca ai nevoie de un tigan gay pe langa tine. 🙂
      Macar ca sa te ajute, prin simpla lui prezenta, sa ai o parere mai buna despre tine insuti. 🙂

      • Uite aicea unul ! (destul de faimos, ca e fotomodel profesionist din Albania, dar nu cred ca doreste sa fie el secretar la metrou la Bucuresti, poate cel mult la metrourile de la New York, Paris, Londra, Milano…acolo unde se fac prezentarile alea de mode mai importante ! Si nu garantez ca te va ajuta sa-ti faci o parere mai buna despre tine insuti decat poate legat de hainele pe care preferi sa le imbraci, ca totusi nu cred ca ti-ar sta ff bine imbracat in hainele prezentate de acest tigan albanez..drept sa spun nici mie nu-mi plac hainele lui, ca nu sunt genul meu, si nici el nu prea e genul meu asa per total, dar imi place un pic, recunosc, gropita din obraz si privirea cam obraznica, dar totusi linistita…arata destul de bine, trebuie sa recunosc, desi desigur nu este cineva cu care as fi eu interesat sa am vreo legatura stabila pe termen lung, nu ca as avea vreo sansa de altfel, asta ar fi ff costisitor de intretinut si de cultivat, si nu e genul meu sa incurajez acest fel de comportamente, eu promovez independenta in randul tineretului gay, sa nu cumva sa fie din aia care doresc sa fie intretinuti asa de bogatasi, ca nu e bine pt sufletul lor, e mai bine sa fie independenti financiar, plus dupa ce treci de 28 de ani, naiba te mai intretine…am scris toata aceasta polologhie ca sa se vada ca nici eu nu sunt lipsit de niste prejudecati destul de crase fata de semenii mei gay, ba chiar simt nevoia sa le dau indicatii de comportament de parca as fi eu responsabil cu ordinea publica…cu aceasta ocazie, nu uit sa indem pe toti semenii mei gay care se vor incumeta sa se casatoreasca, sa depuna efortul necesar pt a NU divorta in procent similar cu heterosexualii asa de 50 % ci sa existe un efort colectiv organizat pt a bate acest record in sens adica sa NU divorteze decat maxim 12,5 % daca e posibil, la nivel asa ideal, sau ceva mai realist, hai, doar 33 %, dar in nici un caz sa nu aud ca va fi tot 50 % ca la ailalti, ca atunci zau daca mai conteza daca e la nivel de dat cu banul, cap sau pajura, ce mai conteza daca te insori sau nu, fie ca esti gay sau nu ?!..eu personal inca mai astept sa vad care sunt statisticile ininate sa ma decid daca sa indraznesc sa-mi doresc sa ma casatoresc sau nu, ca nu vreau sa fiu cobai)

        a gay gypsy

        In alta ordine de idei, felicitari pt culoarea blogului. Zau, chiar imi place cum arata, ff estival, si chiar ma face sa ma gandesc in mod deosebit de placut la mare, la pescuit, la vacanta, chiar si la amintiri din copilarie legate de aceste activitati, chiar imi place ff mult si sper sa petrec cat mai mult timp citind articole de pe el, daca scrii si tu mai des.

  3. Tare ma tem ca vei avea destule exemple, poate mai grave, asta daca vom mai avea dreptul la libera exprimare in acest sens. Ori daca nu ne vom transforma in minoritate pana atunci.
    Intr-o seara am trait clipe de maxima revoltare. Dupa un incident in urma caruia m-am apucat sa cert un pui de tigan, a sarit ma-sa de la mancat seminte impreuna cu alte surate, ca ii sperii baiatul. Eu stateam initial pe o banca si ala se juca in apropiere cu mingea. Intr-un loc care nu era teren de fotbal, putea rani copiii de la leagane, topogane etc. Mi s-a spus ca daca nu-mi convine sa plec, ca acolo e parc de ciori. N-am stat ca nu eram nebuna sa ma pun cu satra, mai erau si altii in acel parc, si astia se aduna imediat la scandal. In timp ce romanii nu numai ca nu se baga, isi iau talpasita.

  4. Din momentul in care o satra de tigani se muta intr-un bloc, de acolo incepe o intreaga epurare etnica pe scara. Toti vecinii vor sa vanda cat mai repede apt, pana nu scade pretul.

  5. Dacă nu vrei, ca angajator, să angajezi o femeie pe post de sudor, discriminezi în mod sexual. Probabil că discriminat se simte şi un bărbat pe care nu vrei să-l angajezi drept vânzător la magazin (bărbaţii la tejgheaua supermarketului ori buticului sunt groaznic de înceţi).

  6. Ma iertati ca va deranjez,vin cu rugamintea la d-voastra sa publicati un articol umanitar despre copilul meu.Singura mea speranta sunteti d-voastra.Toate detaliile despre copilul meu le gasiti pe blogul umanitar:
    http://dorintilica.blogspot.ro/ .
    Va multumesc anticipat!
    Va rog frumos sa-mi dati un raspuns daca puteti publica articolul de care v-am rugat la adresa de e-mail tilicamariana@yahoo.com

Tu ce părere ai?

