Române, alege cu capul tău!


O fi atât de șmecher deputatul PC Diniță, de le ține ouăle în mână tuturor parlamentarilor PSD, astfel încât aceștia îl tot scapă de justiție? Or fi românii așa de proști, încât să nu observe că parlamentarii pe care i-au votat își fac de cap, după bunul-plac, doar în funcție de interese personale și nu fac absolut nimic pentru cetățeni?
Chiar atât de naivi să fie românii cu drept de vot, încât duminică să voteze un plagiator mincinos, o țață prefăcută, un motociclist fără caracter sau pe șeful spionilor? Nu sunt sătui românii să ia țeapă o dată la patru sau cinci ani?
Nu, nu putem fi naiv, orbi și surzi la infinit. DNA bagă hoții la pușcărie, dar e necesar și ca noi să nu-i mai alegem, nici pe ei, nici pe alții de teapa lor. Eu, unul, știu ce voi vota. Voi alege DNA. D-na de fier.

3 gânduri despre „Române, alege cu capul tău!

  1. Bre, mă iau durerile de cap când văd cât de orbiți pot fi atâția oameni de la care aveam pretenția că-s mai cu scaun la cap. Dacă îmi exprim opinia, care întâmplător sau nu coincide cu a ta, mi se râde în nas și mi se înșiră motivele pentru care e atât de bun wp (voiam să zic wc public, dar am zis să prescurtez). Ești norocos că ai în jur oameni cu păreri sănătoase, nu ca mine, care trebuie să explic în vânt de ce nu e bine când statul dă de pomană diferitelor categorii sociale bine ochite ca potențial electoral. Geaba am dat exemple, geaba îmi bat gura. Așa că nu-mi rămâne decât o armă- ștampila. Dar eu tot nu sunt convinsă că va fi corectitudine. Cel puțin nu la țară, unde voi vota eu. Am mari dubii și sinceră să fiu începe să-mi fie scârbă de toți acei oameni incapabili a avea o opinie politică pertinentă, argumentată, dar care, totuși, au drept de vot. Parcă nu mai sunt atât de încântată de rezultatele luptei pentru votul universal.

Tu ce părere ai?

