Primăvara fericirii


Nu vă luaţi după zodiace
Sau după clarvăzători
Azi în lume va fi pace
Chiar de-or fi trei întâmplări.

Echinocţiul, şi eclipsa
Şi cu Luna anormală
De la Nistru, pân’ la Tisa
Fac panică generală.

Nu te-ngrijora, române
N-o să vină vârcolacii
Ci, peste două luni bune
Vor umple pajiştea macii.

C-azi e data oficială
Când Don’şoara Primăvară
Şi-n calendar, şi astrală
Năpădeşte-ntreaga ţară.

Şi-aşa, ca să completeze
Redeşteptarea naturii
Tot globul o să serbeze
Astăzi, Ziua Fericirii.

Deci, fii fericit, române
Şi trăieşte ca-n poveste
Iubeşte cu foc, şi spune
Tuturor, ce bine este!

Un gând despre „Primăvara fericirii

  1. Ha ! Ha ! Abia recent am vazut ca scrii mai mult pe Facebook decat pe blog ! Am vazut ca ai aparut si la TV in februarie ! Zau chiar m-am si fastacit ca am ramas in urma cu tradusul poeziilor tale plus te tot bateam la cap sa pui poze cu fripturi ! Si tu esti acum un VIP serios ! Sa stii ca mi-a placut ff mult de tine la TV. Pe bune, si cum aratai asa la tinuta si cum vorbeai. Pai te exprimai mai misto decat comentatorii. Daca te decizi sa candidezi politic sa stii ca votez pt tine…chiar fara obligatii de gen sa-mi pui poze cu fripturi cand
    te rog !

Tu ce părere ai?

