Unde citim cel mai mult?


Dacă citim, unde o facem cel mai mult? Pe canapea, la măsuţa de lucru, in pat?
Am o carte pe noptieră de vreo două luni. De câte ori şterg praful o şterg şi pe ea 🙂 E si foarte siropoasă si plină de metafore, e „Frumoşii nebuni…” a lui Fanuş Neagu. Nu reuşesc însă s-o termin.
Poate ar trebui s-o duc în baie. Acolo am citit cel mai mult în ultimii zece ani. De la reclame din cutia de scrisori, până la ziare de tot felul, reviste, cu preponderenţă Academia Caţavencu şi bineînţeles cărţi. Majoritatea bărbaţilor cunoscuţi de mine citesc pe veceu. Celor mai mulţi le vin ideile lor cele mai bune pe tron. Dar să nu depăşim subiectul.
Nu văd nimic rău în asta. Scopul scuză mijloacele, în cazul de faţă a citi e important, nu contează cum sau unde o faci. Dacă mă întrebaţi pe mine, aş zice că la WC iese ce e mai urât din tine şi intră în schimb cultură, informaţie, cunoaştere, adică numai lucruri bune.
Le aştept pe fleurdelis, pe devoratoarea de muzică să scrie şi ele câte ceva despre locuri de citit, si îi invit pe Doru, Fane, Dani si Mihai să îmi confirme dacă şi ei fac la fel ca mine 🙂

14 gânduri despre „Unde citim cel mai mult?

  1. Dacă într-o vreme nu-mi plăcea deloc ideea, am constatat de-a lungul vremii că nu e o idee rea. Și am și argumente: timpul petrecut în „acel loc” nu mai este astfel considerat timp pierdut, ci este utilizat într-un mod interesant.
    Deci… citiți cu încredere chiar și acolo!

    • E o idee bună, şi pentru faptul că ai o vedere mult mai bună. Când eşti mai concentrat câteodată, pe tron stând, simţi cum îţi ies ochii din orbite, şi astfel acaparezi scrisul mai bine, iar în acelaşi timp informaţia intră în creier mult mai uşor.

    • Si eu am tranzit bun. Citesc doar o data pe zi, dimineata si cateodata seara, cand plec la schimbul 3. Citesc foarte des atunci cand combin alimentele intr-un mod necorespunzator.

  2. recunosc cu rusine faptul ca citesc cel mai mult in trafic. e un fel de sublimare a acestui „asteptat”, sau a statului pe loc…deci in: tramvai, autobuz, in tren! trenurile….fac deliciul unei lecturi lungi si serioase.
    si iata in deplasari: acum recunosc faptul, ca stau intr-o camera de hotel, dintr-un oras in care in ploua…siii…citesc cu pofta

    • Unii citesc in trafic Biblia care, dupa mine, nu poate fi citita. Trebuie STUDIATA, si asta nu se poate face decat in liniste deplina. La fel si cu cartile de rugaciuni.

  3. Da frate,asa e.Nu mi-e rusine.Rusine mi-ar fi daca nu as citi.Am si o reviste de rebus.In pat adorm dupa 3 pagini.Pe closet,nu ai cum.Am dormit si pe buda,eram beat.Este alt subiect.
    Acum am un fotoliu,langa fereastra si calorifer.Dar numai Duminica.In rest,muncesc.Trag ca boul la jug.

    • Corect, e bine ca citim, nu conteaza unde! N-ai cum sa adormi pe buda decat beat, ceea ce am executat si eu la banchetul din clasa a 12-a, la Snagov.

    • Dar nu de tine ziceam, măi dragă! Sunt diverse persoane prin tramvai sau metrou care citesc cărţi de rugăciuni, sau chiar Biblia. Dar poţi s-o citeşti şi tu, că nu strică nimănui.

  4. Cred ca cel mai mult citesc in bucatarie, la o tigara…de fapt la mai multe tigari, cate se aduna in decursul unei zile. Imi place de asemenea sa citesc intinsa in pat, pana ce nu mai reusesc sa deslusesc intelesul frazei.

  5. Deja mi-e frica sa nu ajung si eu vreo impatimita a cititului pe tron. Dupa ce am citit comentariile la mine pe blog ma gandesc serios inainte sa intru in buda la ce am de facut acolo.

    • E foarte romantic pe WC, si mai si retin ce citesc! Ani de zile am citit Catavencu pe wc, iar acuma citesc de vreun an brosura de la IKEA, cand n-am vreun ziar.

Tu ce părere ai?