Vacanţă


Adică, în sfârşit, vacanţă!

Cred că fiecare o aşteaptă în fiecare an, darmite eu, care sunt un veşnic visător… Astăzi a fost ultima zi de lucru, iar 18 august va fi următoarea, deci fix o lună în cap voi freca duda fi într-o vacanţă permanentă.

Nu mă înjuraţi, vă dau voie să mă invidiaţi, recunosc că e tare bine, şi vă promit că n-o să las blogul aşa chiar o lună. Ştiţi că nici în concedii nu rezist… La o cât mai bună citire, măi dragilor!

29 de gânduri despre „Vacanţă

    • Mă duc la Cluj, la Roxette, după aia la munte, la lacul Bolboci, apoi la Viena, în cele din urmă la Năvodari, în prina jumătate a lui august. Poate atunci 🙂

  1. Pingback: Plamani plini de tutun(Leapsa) | Aniela Deby

  2. Pingback: Întrebări peste întrebări(leapsă) | Aniela Deby

  3. Pingback: Leapsa fructelor | Pana cand ACTA ne va desparti !

  4. Pingback: Leapșa: Ce iubesc eu? « Suflet vorbitor

  5. Pingback: Leapsa din corason - Pana cand ACTA ne va desparti !Pana cand ACTA ne va desparti !

  6. Pingback: Leapsa cu ochelari de soare «

  7. Pingback: Ce iubesc eu? «

  8. Pingback: Implica-te si tu! «

  9. Pingback: Leapsa de vacanta… «

Tu ce părere ai?