Hamburgei de casă


De ce hamburgei? Păi nu ştiţi că eu folosesc diminutive la orice? Reţeta asta, însă, am executat-o azi fiindcă mi-era poftă de hamburgeri, însă nu de la fast-food. Aveam chef să-i fac eu.

Mare lucru nu e. Am cumpărat de la măcelărie carne tocată de vită, cam 700 de grame, am amestecat-o cu o jumătate de ceapă tocată mărunt (atât cât am avut răbdare), cu sare şi piper şi am dat totul la rece. Am confecţionat apoi chiftele plate şi rotunde, pe cât posibil, pe care le-am fript în tigaia de teflon. Am cumpărat şi chifle specifice hamburgerilor, iar la umplutură am pus ceapă roşie tocată mărunt, castraveţi acri tăiaţi feliuţe, ketchup şi maioneză. Dacă vă e poftă, încă n-a închis la măcelărie! Poftă bună, deci!

12 gânduri despre „Hamburgei de casă

  1. Ar trebui ca guvernul sa introduca o lege care sa interzica pregatitul hamburgherilor acasa, caci acest lucru submineaza economia nationala. Ce s-ar intampla cu profiturile fast-food-urilor si cu atatea locuri de munca, daca toti romanii isi vor pregati mancarea acasa??? Asa patriot esti tu??? Un adevarat patriot si-ar da si ultimii bani pentru hamburgheri „de firma”, caci in acest mod va economisi multi bani din bugetul de pensii al statului, caci nu va manca multa pensie. Insa tu… esti tradator de neam si de guvern. 🙂 🙂

    Cred ca asta e mancare adevarata, Loopoole! Felicitari!

    • Multumesc, dar mi-a cazut cam greu. Trecem pe dietetice, ma alatur Andreei. Eventual, in viitor voi prezenta niste frumoase retete de compoturi 🙂 , ca salate am mai pus pe blog 😛

      • Pai am baut si o bericica, dar concluzia e ca trebuie sa trec mai pe legume si fructe, organismul meu mi-a cam spus stop la mancaruri grele, si nu pot sa nu iau in calcul avertismentul.

      • Sa stiti ca si eu folosesc ingrozitor de multe diminutive 😀 In scris ma cenzurez, ca imi permit dar in rest… Si cum toata lumea la mine acasa foloseste multe, multe si noi diminutive, zici ca suntem un grup de copii de gradinita 😛

      • Ma cearta muierea mereu, dar eu nu ma las. In fond, barbatii sunt niste copii mai mari 🙂

Tu ce părere ai?