Bucket list (adică listă de bucate)


M-am gândit să scriu şi eu câte ceva despre ce-mi doresc în anul apocalipsei închipuite, îndemnat fiind şi de articolul fetelor cu nucile, deşi ştiu că tot blogherul de rând a scris aşa ceva. Ia să vedem:

– păi cam de azi încep şi sper, a nu ştiu câta oară, să mă ţin de un stil alimentar mai sănătos care să mă aducă la o greutate măcar cu 10 kile mai mică. Nu mai pot, mă mişc precum un pensionar de 80 de ani, obosesc repede şi arăt ca un porc în călduri. Toate astea la treizeci şi un pic de ani. Asta ar fi prima dorinţă, deci, să slăbesc şi să fiu mai în formă şi prin urmare mai sănătos.

– tot de azi încep lucrări ample prin gură. Adică reparaţii capitale ale danturii. Din puturoşenie şi delăsare, „calităţi” ce mă caracterizează, am neglijat nişte carii, iar acum doamna doctor de dinţi va avea mai mult de lucru cu mine. Iar eu voi plăti mai mult, evident :D. Deci şi o dantură mai bună constituie tot o dorinţă 🙂

– pe plan profesional vreu să mă ţin de postliceala pe care am început-o şi să îmi văd de treabă la servici, păstrându-mi stilul echilibrat şi echidistant în relaţia cu colegii, cât şi în ce priveşte procesul tehnologic propriu-zis. Şi să mai şi învăţ câte ceva, bineînţeles.

– în planul sentimental şi familial, să mă înţeleg cu doamna tot aşa ca şi până acuma, dar să nu ne mai ciondănim din nimic :P. Şi, bineînţeles, marea dorinţă a amândurora e să devenim trei 🙂

Nu fac din articolul de faţă o leapşă, dar mi-aş dori să citesc şi de la alţii cam ce-şi doresc dumnealor de la douămiidoişpe.

13 gânduri despre „Bucket list (adică listă de bucate)

  1. Eu imi doresc sa fiu sanatoasa. Si sa reusesc sa nu mai las lucrurile marunte sa ma afecteze; sa-mi vad de evolutia mea spirituala.

    • Asta chiar pot spune ca e o realizare. Annemarie: daca am reusi sa trecem peste lucrurile prea putin importante si sa ne ocupam de cele care chiar conteaza 🙂

    • Vad ca l-ai avut profesor bun pe Mircea 🙂
      Serios vorbind, a ajunge sa nu-ti mai pese de rautatile celor din jur, a te detasa de tot ce e urat si meschin inseamna deja o evolutie pe scara spiritualitatii, lucru pe care deja l-ai realizat. Dar iti doresc, la fel ca si mie, sa progresezi cat mai mult in sensul asta.

    • Macar 70-80% din ce ne propunem, daca se implineste si tot e bine. Important e sa ne propunem cat mai multe, ca sa tragem tare sa si obtinem. La fotbal, de exemplu, daca o echipa isi doreste sa faca egal, are sanse mari sa manance bataie. Mai bine sa-si propuna victoria 😛

      • Cand cea mai importanta din dorinte se implineste, restul nici nu mai conteaza. Sa va aduca anul acel al treilea omulet din familie pe care vi-l doriti. Desi, ai grija ce-ti doresti…

  2. Singura chestie care-mi vine in minte acum ca poate ar fi cazul sa o indeplinesc in 2012, (cel de-al 2-lea an din cei 40 pe care INCA am de gand sa ii petrec in Norvegia pt a puta capata o pensie norvegiana), ar fi poate sa reusesc sa calculez cat pot eu de bine in cifre suma exacta cu care i-am pagubit eu personal pe contribuabilii din Romania de la 30 septembrie 1980 (de cand m-am nascut, si am inceput-o bine petrecandu-mi chiar 1 luna in maternitate atunci pe banii acelor contribuabili), incoace, plus si alti contribuabili ai altor tari, (printre care, nu glumesc, doar intr-o singura simpla ocazie, Vaticanul, SUA, Republica Finlanda si mai multe tari asiatice inca nedeterminate…

    …in acest caz, si e doar un amarat de exemplu, eu participand intr-o buna zi cand eram intr-o vacanta de vara la Helsinki la o excursie organizata de o scoala particulara catolica la vizitarea unui crucisator de razboi american ancorat in portul Helsinki, unde am primit mancare si educatie din bugetul statului american si transport si educatie din partea Vaticanului, in aceeasi zi facandu-mi-se apoi rau si fiind transportat de urgenta la un spital de stat finlandez, unde am fost operat de apendicita de un chirurg educat pe banii unor contribuabili asiatici, si nu mai zic ca am stat in acel spital cateva zile, manacnd pe banii statului finlandez, si interactionand cu personal platit de finlandezi insa cine stie unde educat mai devreme prin lume !)…este intr-adevar un efort destul de mare de reconstituire, mai ales ca va trebui sa caut cam din ce tari asiatice provenea personalul sanitar posibil strain ce lucra in Finlanda in anii ‚90…noroc ca scandinavii sunt buni la statistici, si le dau deseori si public…plus, apoi, sa corectez pt inflatie si alte fluctuatii de cursuri de schimb valutar, si de pe vremea cand Romania nu folosea in interiorul ei asemenea instrumente de schimb posibil schimbabile in valuta…e ff complicat…cred, intr-adevar ca va fi ceva chiar mai complicat decat cautarea conturilor secrete ale familiei Ceausescu !

    Deci nu pot sa promit ca se va putea indeplini…desi sunt ff tentat sa incerc, macar asa la nivel superficial estimativ. Stiu ca poate si eu am contribuit cu ceva cuantificabil in bani, sau poate chiar bani la acele bugete de stat in anumite perioade, insa pot sa estimez asa chiar din cap de pe acum, ca PRECIS ce am contribuit eu e de nivel cu adevarat nesemnificativ fata de cat am primit.

    Insa nu stiu daca poate ar trebui sa fiu prudent in legatura cu darea acestor cifre in scris in vileag public…ce ma fac daca vreunul din Ministrii de Finante ale acelor tari imi citeste blogul, si, mai ales, in contextul atator tari intampinand dificultati economice si deficite bugetare zilele astea, se decide sa inceapa o actiune de colectare a datoriei impotriva mea ? Eu personal nu vreau sa ajung ca acei financiari care au inselat diverse firme sau chiar tari, care trebuie sa fuga din tara in tara, urmariti de Interpol sau cine mai stie cine !

Tu ce părere ai?