Nu prea suntem patrioţi locali


Io sunt din Bucureşti. Cine mă ştie, cunoaşte. N-am fost în viaţa mea la muzeul Antipa, n-am călcat prin Casa Poporului, n-am vizitat Curtea Domnească ori Muzeul de Istorie. Cu toate astea, când plec în concedii, dau buzna în Bruckentale, biserici, muzee locale şi alte obiective turistice. De ce oare om fi noi (eu) aşa proşti? Avem obiective de vizitat la nas şi ne doare-n cur de ele. Vin străinii şi se benoclează la toate alea enumerate mai sus, şi io nimic.
Când oare m-oi deştepta şi m-oi duce şi eu să văd nişte chestii faine din Bucureşti, că tot am eu ceva cu Bucureştiul?

10 gânduri despre „Nu prea suntem patrioţi locali

  1. uite un sfat: incepe cu Mogosoaia!
    e si un parc nemaipomenit acolo….iar palatul e mi-nu-naaaaaaaaaat!

    🙂

  2. Cred ca problema expusa de tine e strans legata de timpul liber pe care il avem. Si vorbind de obiectivele turistice din orasul in care locuim, stim ca ele sunt acolo, aproape si ca putem merge oricand sa le vizitam…si de fapt amanam la nesfarsit, din lipsa de timp. In concediu am avea timp, dar cum sa-ti petreci concediul vizitand propriul oras? Desi n-ar fi o idee rea, daca in restul anului n-avem destul timp pentru astfel de activitati…

Tu ce părere ai?